کد خبر: ۸۳۹۶۱
زمان انتشار: ۱۱:۰۲     ۱۶ مهر ۱۳۹۱
بانک صادرات ایران در راستای انجام تعهدات و مسئولیت های اجتماعی در 6 ماه اول سال¬جاري اقدام به واريز مبلغ 36 هزار ميليارد ريال به حساب هموطنان واريز نموده است.
به گزارش روابط عمومي بانک صادرات ايران، اين بانک همگام با ساسيت‌هاي دولت خدمتگزار و در راستاي  طرح تحول اقتصادي و تحقق اهداف قانون هدفمندسازي يارانه‌ها با پرداخت مبلغ  36 هزار ميليارد ريال در 6 مرحله از اجراي طرح  به طور متوسط درهر مرحله حدود 6 هزار ميليارد ريال يارانه نقدي را به حساب سرپرستان خانوارها که بيش از 16 ميليون نفر از هموطنان را شامل مي‌شود واریز کرده است.

 اين گزارش مي افزايد که تعداد حساب‌هاي که از سوي مشتريان در ابتداي اجراي طرح  به ستاد هدفمند سازي يارانه ها معرفي  نموده بودند بيش از 3 ميليون  و800 هزار خانوار بوده که با اجراي طرح و ارايه خدمات مطلوب توسط شعب اين بانک موجب اقبال بيشتر مردم شده و در آخرين مرحله تعداد خانواده هاي  که يارانه خود را از طريق شعب اين بانک دريافت مي کنند به 4 ميليون و 41 هزار خانوار بالغ گرديد و اين رقم نشان دهند 240 هزار خانواري اين گونه حسابهاست.

شايان ذکراست بانک صادرات ايران با 3 هزار شعبه ، 3 هزار و 800 دستگاه خودپرداز، بيش از 385  هزار پايانه فروش، انجام حدود 14 ميليون تراکنش مالي در روز  به صورت آني و ارايه خدمات بانکداري اينترنتي و همراه بانک جايگاه ويژه‌اي در شبکه بانکي داراست.

بايد يادآور شد که در روزهاي پرداخت يارانه‌ها تعداد تراکنش هاي اين بانک به  24 ميليون تراکنش بالغ مي‌گردد که اين امر نشان دهنده ارايه خدمات مطلوب به مشتريان و دارندگان کارت بانکهاي عضو شتاب است.

اين بانک با بسترهاي الکترونيکي که در اختيار دارد توانسته است گام‌هاي مهمي در اجراي طرح هدفمند کردن يارانه بردارد.
گفتني است بانک صادرات ايران علاوه بر پرداخت مبلغ فوق 3 هزار و 505 ميليارد ريال را بابت مابه التفاوت فاز اول و دوم يارانه ها به حساب هموطنان واريز نموده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها