کد خبر: ۸۳۸۴۲
زمان انتشار: ۱۸:۳۲     ۱۵ مهر ۱۳۹۱
سعید الشهابی تاکید کرد که مردم منطقه آمریکا و عربستان را محاکمه تاریخی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، سعید الشهابی رئیس جنبش احرار بحرین در نشست «رهبران در بند» که از سوی اتحادیه امت واحده در دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار داشت: امروز آل‌خلیفه و آل‌سعود سخت‌ترین روزهای خود را پشت سر می‌گذارند و در مصر اخوان‌المسلمین امور کشور را در دست گرفته که این موضوع باعث ناراحتی و عصبانیت عربستان شده است.

وی افزود: در عربستان بحث وراثت همچنان اوضاع رقابتی ایجاد کرده و نسل اول در حال اتمام هستند و نسل‌های بعدی نیز برای خلافت با هم جنگ و نزاع می‌کنند.

الشهابی با تاکید بر اینکه عربستان در ارتباطات خارجی خود دچار مشکل است، گفت: عربستان امروز در ارتباط با کشورهایی مثل مصر، تونس و لیبی دچار مشکل شده است.

رئیس جنبش احرار بحرین در بخشی از سخنان خود تصریح کرد: آمریکایی‌ها که شعار حقوق بشر را سر می‌دهند توسط عناصر داخلی خود مورد سخره قرار می گیرند چرا که عملشان با شعارشان تطابق ندارد.

وی با بیان اینکه کشورهای منطقه عربستان و آمریکا را محاکمه تاریخی می‌کنند، گفت: وضعیت در بحرین بشارت پایان خوشی را می‌دهد چه آنانی که خواهان پادشاهی مشروط و آنانی که خواهان اسقاط نظام هستند در بیشتر موارد با هم اتفاق نظر دارند.

الشهابی اضافه کرد: آل خلیفه امروز دچار عقب‌نشینی شده و مساجدی را که تخریب کرده بودند توسط مردم ساخته شده و 5 هزار نفر از افرادی که از کار اخراج کرده بودند توسط خود آل خلیفه مجددا بر سر کار خود بازگشته‌اند.

وی در پایان گفت: مردم بحرین همچنان در پایداری خود مستحکم هستند و همچنان شعارهای انقلابی سر می‌دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها