کد خبر: ۸۳۷۱۷
زمان انتشار: ۱۰:۵۸     ۱۵ مهر ۱۳۹۱
بعد از اين‌كه فرهاد مجيدي براي عرض تسليت به خانه قلعه‌نويي رفت تا اختلافات اين دو در روزهاي اخير در حاشيه قرار بگيرد، حالا ملاقات قلعه‌نويي با زرينچه دومين ملاقات ميان استقلالي‌هايي‌ است كه در ماه‌هاي اخير اختلافاتي با هم داشته‌اند
امیر قلعه نویی
ok

سايت گل- امير قلعه‌نويي سرمربي تيم استقلال، براي ابراز همدردي با جواد زرينچه راهي منزل وي شد.

قلعه‌‌نويي که اين روزها در غم از دست دادن مادر خود عزادار است پس از آنکه متوجه شد جواد زرينچه نيز عزادار شده، صبح امروز راهي منزل هم‌تيمي پيشين خود شد. مراسم خاکسپاري مادر سرمربي تيم استقلال روز گذشته انجام شد و قرار است مراسم بزرگداشت آن مرحومه فردا در مسجد نور واقع در خيابان فاطمي برگزار شود. جواد زرينچه نيز مثل قلعه‌نويي اين روزها در غم از دست دادن مادر خود به سوگ نشسته است و امروز قلعه‌نويي ميهمان ويژه او بود تا دو پيش‌كسوت داغدار استقلال ملاقات ويژه‌اي با هم داشته باشند.

بعد از اين‌كه فرهاد مجيدي براي عرض تسليت به خانه قلعه‌نويي رفت تا اختلافات اين دو در روزهاي اخير در حاشيه قرار بگيرد، حالا ملاقات قلعه‌نويي با زرينچه دومين ملاقات ميان استقلالي‌هايي‌ است كه در ماه‌هاي اخير اختلافاتي با هم داشته‌اند. زرينچه در ابتداي فصل از مخالفان سرمربيگري قلعه‌نويي در استقلال بود و به دليل همين اختلاف از هيات‌مديره استقلال كنار كشيد. به نظر مي‌رسد جناح‌هاي مختلف استقلال، تحت تاثير حال و هواي غم‌انگيز روزهاي اخير به همدلي بيشتري با هم دست يافته‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها