کد خبر: ۸۳۷۰۳
زمان انتشار: ۱۰:۴۶     ۱۵ مهر ۱۳۹۱
من اسمی از وکالت نیاوردم. گفتم رای دوم که به گلدان انداختم متعلق به حسینی پناه بود که داد تا من به گلدان بیاندازم.
جعفر جعفری- فجر سپاسی

سایت گل- دبیر کمیته اخلاق فدراسیون از اعتراف مدیرعامل فجر به دوبار رای دادن در مجمع  انتخاباتی هیئت فوتبال فارس خبر داد.

علی پور در برنامه ورزش و مردم گفت: روز چهارشنبه جلسه ای با حضور کفاشیان، آیت اللهی و جعفری در فدراسیون برگزار شد و جعفری در مورد دوبار رای دادن خود گفت: یک رای مربوط به حسینی پناه بود که از او وکالت داشتم!

وی همچنین اظهار داشت: آنچه در برنامه 90 نشان داده شد پرسش هایی را ایجاد کرد که شاید بهتر باشد به احترام افکار عمومی انتخابات مجددا" برگزار شود. هر چند با شناختی که از فضای فوتبال فارس دارم معتقدم بازهم آقای آیت اللهی رای می آورد.


حسینی پناه: وکالت نه، رای ام را به جعفری دادم

کوروش حسینی پناه مدیرعامل پرسپولیس شیراز در گفت و گو با خبرنگار گل گفت: من دیر به مجمع رسیدم و خودم رای خودم را نوشتم اما دادم آقای جعفری به گلدان بیاندازد. من وکالتی نداده بودم چون خودم در مجمع حاضر شدم اما برگ رای ام را بعد از نوشتن به جعفری دادم که او به گلدان بیاندازد.

جعفری: نگفتم وکالت!

جعفری هم در باره اظهارات علیپور گفت: من اسمی از وکالت نیاوردم. گفتم رای دوم که به گلدان انداختم متعلق به حسینی پناه بود که داد تا من به گلدان بیاندازم.تصویری هم که نشان دادند مربوط به آن صحنه نبود. بلکه تصویر رای دادن خودم را دو تکه نشان دادند اول رای دادنم را به نمایش گذاشتند بعد برگشتند برگه گرفتن را نشان دادند.از رای حسینی پناه تصویری پخش نشد.

وی تصریح کرد:بعد از 30 سال حضور در فوتبال دارند با آبروی من بازی می کنند. فیلم را کامل نشان بدهند تا مردم بفهمند چه خبر است.اجازه نمی دهم با آبروی من بازی شود و حتما پیگیری می کنم. وقتی آیت اللهی با 22رای می توانست انتخاب شود دلیلی داشت من بخواهم رای کس دیگری را به نام آیت اللهی پر کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها