کد خبر: ۸۳۶۹۶
زمان انتشار: ۱۰:۴۲     ۱۵ مهر ۱۳۹۱
جدايي حمودي نسبت به جدايي منتظري و خسرو حيدري آسيب‌هاي كمتري از نظر فني به استقلال خواهد زد
Steghlal
ok

سايت گل- طي روزهاي گذشته علي فتح‌الله‌زاده از ترانسفر يك بازيكن استقلال به آلمان در نيم‌فصل خبر داد تا خيلي‌ها درگير اين سوال شوند كه «يعني كي ميتونه باشه اون بازيكن؟!»

حالا در حالي كه حدس و گمان‌ها دور و بر اسم خسرو حيدري و پژمان منتظري چرخ مي‌زنند، اين علي حمودي است كه از پيشنهاد باشگاه هانوفر پرده برمي‌دارد. حمودي در خصوص پيشنهاد تیم هانوفر آلمان به فارس گفت: مسئولان باشگاه من را در جریان این پیشنهاد قرار داده‌اند. هرچند ظاهراً قرار است این نقل و انتقال در بین تعطیلات نیم‌فصل رخ دهد.


وی افزود: من با باشگاه استقلال قرارداد دارم و اگر کادر فنی و مدیرعامل باشگاه رضایت دهند برای پیشرفتم به کشور آلمان سفر خواهم کرد. من برای اینکه به تیم ملی برسم و در فوتبالم پیشرفت کنم از فولاد به استقلال آمده‌ام و حالا هم وقتی می‌بینم که با شرایط جدیدی روبه‌رو شدم، دوست دارم به کشور آلمان بروم.

حمودی در خصوص اینکه امیر قلعه‌نویی عزادار شده و آیا این اتفاق استقلال را دچار مشکل نمی‌کند، گفت: برای قلعه‌نویی آرزوی صبر و شکیبایی دارم و اعتقاد دارم همه بازیکنان باید به او کمک کنند که از این شرایط سخت روحی خارج شود. بازی با تراکتورسازی برای ما دشوار خواهد بود اما می‌خواهیم با پیروزی در آن مسابقه صدرنشین شویم و روزهای خوبی را برای هواداران استقلال رقم بزنیم.

***

اگر پيشنهاد هانوفر به حمودي واقعيت داشته باشد بايد گفت استقلال از اين ترانسفر بيشترين سود و كمترين ضرر ممكن را خواهد برد. پول اين انتقال مي‌تواند مشكلات مالي استقلالي‌ها را تا حدودي حل كند، ضمن اين‌كه جدايي حمودي نسبت به جدايي منتظري و خسرو حيدري ضررهاي كمتري از نظر فني خواهد داشت. مسلما حمودي به اندازه پژمان و خسرو در تركيب استقلال بي‌جانشين نيست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها