کد خبر: ۸۳۳۲۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۱۲ مهر ۱۳۹۱
پنجعلي اظهار داشت: فرصت مناسب در اختيار ژوزه سرمربي پرسپوليس بود تا تيم را از شرايط بحراني خارج کند اما وي ناموفق بوده و زمان خداحافظي از ژوزه فرا رسيده است.

  پنجعلي پيشکسوت و کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: پرسپوليس علي رغم اينکه بازيکنان حرفه اي و سطح بالايي در اختيار دارد اما عملکرد مناسبي را از آنها و مقابل حريفان شاهد نيستيم و بازي با کيفيتي را بازيکنان پرسپوليس ارائه نمي دهند که اين مسئله حاکي از ضعف ژوزه سرمربي تيم در بازي گرفتن از بازيکنان است.


وي ادامه داد: تيم پرسپوليس تهران در ديدار روز گذشته ي خود پس از گذشت 11 هفته همچنان در ادامه بازي قدرتي و با کيفيت ناکام هستند ضمن اينکه هواداران تيم در اين زمان طولاني شاهد پيروزي تيم محبوبشان در سه هفته متوالي نبودند اين ضعف پرسپوليس است که بايد هر چه سريعتر برطرف و حل شود.


پنجعلي خاطر نشان کرد: بازي روز گذشته پرسپوليسي ها نمايانگر اين مسئله بود که زمان خداحافظي با ژوزه فرا رسيده است مسئولان اين تيم بايد اقدام به ايجاد تغييرات در اعضا کادر فني تيم کنند و البته با اين شوک مي توانيم اميدوار باشيم که شرايط در پرسپوليس تغيير کند.


وي افزود: گل محمدي هم اکنون به عنوان کمک مربي در کنار ژوزه فعاليت مي کند و با توجه به اطلاعاتي که از گل محمدي در اختيار دارم معتقد هستم که مسئولان باشگاه بايد هرچه سريعتر سمت مدير فني را به گل محمدي ابلاغ کنند و هر اندازه که اين مسئله به تأخير بيفتد شرايط بحراني پرسپوليس خطرناکتر مي شود و ديگر فرصت براي جبران نتايج و ناکامي هاي گذشته باقي نمي ماند.


پنجعلي در خصوص حضور 7 پرسپوليسي و 4 استقلالي در اردوي تيم ملي خاطرنشان کرد: بازيکنان پرسپوليس در شرايط اين تيم عملکرد مناسبي ندارند در غير اين صورت از لحاظ توانايي فردي و از لحاظ سطح فني بسيار ايده آل و با کيفيت هستند و شايستگي حضور در تيم ملي را دارند از اينرو حضور 7 پرسپوليسي را منطقي ارزيابي مي کنم ضمن اينکه به طور حتم کي روش طبق تفکرات خود اقدام به معرفي بازيکنان به اردوي تيم ملي کرده است بنابراين بايد احترام گذاشت.


کارشناس فوتبال افزود: سال هاست که از ضعف مديريت در فوتبال رنج مي بريم و به صورت متوالي نيز اين مسئله را عنوان مي کنيم اما همچنان فوتبال در دست افراد غير فوتبالي است و هر روز شاهد افت فوتبال کشورمان نيز هستيم و شکست سنگين سپاهان از تيم هاي عربي و حذف از رقابت هاي جام باشگاه هاي آسيا بيانگر همين موضوع است البته اميدواريم که تيم فوتبال کشورمان عليرغم اينکه کار بسيار سختي براي صعود به مسابقات جام جهاني دارد راهي اين رقابت ها شود تا اتفاقات فوتبالي خوشايندي را مردم کشورمان شاهد باشند و فوتبال ما به سمت پيشرفت گام بردارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها