کد خبر: ۸۳۲۴۷
زمان انتشار: ۱۱:۰۹     ۱۲ مهر ۱۳۹۱
مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: مساوي بدست آمده مقابل سايپا با اراده‌اي که در تيم ديده شد و با توجه به جو صميمانه‌ ميان بازيکنان ارزش يک برد را داشت.
 محمد رويانيان پس از تساوي پرسپوليس مقابل سايپا تصريح کرد: پرسپوليس در اين ديدار به انسجام تيمي نزديک‌تر شد. حالا مي‌شود روي تيم حساب کرد و با صبوري و حمايت هواداران فاصله امتيازات با تيم‌هاي بالاي جدول را از بين برد.

به گزارش خبرگزاري مهر، وي افزود: پرسپوليس در دو ديدار اخير و مخصوصا در ديدار با سايپا، بازي خوبي را به نمايش گذاشت. ما گلي دريافت نکرديم و موقعيت‌هاي زيادي روي دروازه حريفان خلق شده است. اينها نشان مي‌دهد مشکلات تيم روز به روز کمتر شده و تيم بازي به بازي بهتر مي‌شود.


رويانيان در ادامه گفت: از بازي غيرتمندانه بازيکنان و همدلي حاکم در تيم و به‌ ويژه همراهي و يکدلي نيمکت نشينان با ساير بازيکنان خوشحالم. تيم ما به همدلي کامل و صددرصد نزديک و نزديک‌تر شده است. پرسپوليس اين يکدلي و انسجام را کم داشت.


مديرعامل باشگاه پرسپوليس تاکيد کرد: مساوي به دست آمده با اراده‌اي که در تيم ديده شد و با توجه به جو صميمانه اي که در تيم حاکم شده است، ارزش يک برد را داشت. بازيکنان پرسپوليس، هم يک بازي خوب را به نمايش گذاشتند و هم اينکه يکدل و يکرنگ و با تمام وجود به دنبال برد بودند و فعل خواستن را صرف کردند.


رويانيان با اشاره به قضاوت داور بازي سايپا - پرسپوليس گفت: براساس اظهارنظر کارشناسان داوري دو پنالتي مسلم پرسپوليس ناديده گرفته شد. اين اشتباهات در اين شرايط مانع از حرکت روبه جلوي پرسپوليس مي‌شود. بنده عادت ندارم و نمي‌خواهم نسبت به داوران ايراد بگيرم و فشار را روي آنها زياد کنم.


وي افزود: حتي ديديد که بعد از ناديده گرفته شدن مسلم پنالتي پرسپوليس در دربي برخلاف خيلي‌ها هياهو و جار و جنجال به راه نينداختم. اميدوارم پرسپوليس از اشتباهات داوري متضرر نشود. ضمن اينکه درباره هدر رفتن پنالتي توسط مهرداد پولادي بايد بگويم، فداي سرش.


رويانيان با اشاره به شعارهاي هواداران پرسپوليس خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما براي سربلندي پرسپوليس و هواداران عزيز است. ما احساسات و علائق آنها را درک مي‌کنيم و به آن احترام مي‌گذاريم. امروز مي خواهم رک و راست و بدون پرده پوشي به هواداران بگويم بنده به هيچ عنوان از اسم بردن علي کريمي و علي دايي ناراحت نمي‌شوم اما اينکه گفته شود مربي چه کسي باشد و بازيکن چه کسي باشد فرق مي‌کند.


مديرعامل باشگاه پرسپوليس که با سايت اين باشگاه گفتگو کرده است، تصريح کرد: قطعا هواداران در جريان همه مسائل نيستند و از دور قضاوت مي‌کنند. توصيه بنده به هواداران اين است که طوري رفتار کنند که شعارها موجب تخليه روحيه بازيکنان تيم نشود. انتظار ما حمايت از پرسپوليس و اعضاي تيم در طول 90 دقيقه بازي و همراهي کامل هواداران است. پرسپوليس متعلق به هواداران بوده و خواهد بود.


رويانيان در ادامه تصريح کرد: اين هواداران هويت پرسپوليس هستند. آنها بايد دست در دست هم داده و با حمايت قاطع و همه جانبه خود کاري کنند که تيم به اوج برسد. ما از هواداران انتظار داريم به ما کمک کنند تا بيماري چند ساله پرسپوليس را برطرف کنيم. بايد به هواداران بگويم اين تشويق‌ها بعضا باعث مي‌شود کار گره بخورد. از آنها انتظار دارم صبور باشند و بگذارند  شرايطي را فراهم کنيم تا برخي اقدامات را انجام بدهيم، چه درباره تيم و چه درباره ساير مسائل.


وي درباره انتظار خود از "مانوئل ژوزه" افزود: بنده برنامه کادر فني براي تعطيلات دو هفته‌اي ليگ برتر را از مانوئل ژوزه خواستم و به ايشان گفتم ما از هر دو بازي چهار امتياز مي‌خواهيم. با ايشان صحبت‌هايي داشتم و انتظارات باشگاه را منتقل کردم.


رويانيان در پايان گفت: ايمان دارم که پرسپوليس راه خود را پيدا کرده و به آرامش خواهد رسيد. صبوري هواداران و نقش آنها در رسيدن به اهداف و خروج پرسپوليس از وضعيت کنوني نقشي بسيار تاثيرگذار خواهد بود. هواداران بايد مراقب باشند تا در اين مسير به پرسپوليس کمک کنند نه اينکه اتفاقاتي بيفتد که براي حل کردن برخي مسائل کارها گره بخورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها