کد خبر: ۸۳۰۲۵
زمان انتشار: ۱۲:۳۰     ۱۱ مهر ۱۳۹۱
«سوزوكي» خيلي آدرس سرراستي است. با كروكي اين كلمه فقط به يك نفر مي‌توان رسيد. آيا منظور امير مي‌تواند كسي غير از آن يك نفر باشد؟
امير قلعه‌نويي
ok

سايت گل- اين روزها بازار «تيكه» و «متلك» در ميان اهالي فوتبال داغ داغ است. به خصوص اگر يك طرف ماجرا امير قلعه‌نويي باشد كه خودش را در اين زمينه فرد صاحب‌سبك و توانايي مي‌داند!

سرمربي استقلال در نشست مطبوعاتي‌اش بعد از بازي مقابل صبا و در پاسخ به اين‌كه چرا تیم شما اینقدر رو به عقب بازی می‌کند، گفت: «بخاطر همین در هر بازی داد و فریاد می‌کنم. ایجاد خطر و کارهای ترکیبی می‌کنیم اما یکباره عقب نشینی می‌کنیم. تله خوب درست می‌کنیم اما پاس به عقب می‌دهیم و شاید به خاطر استرس باشد. انشالله خدا چند لپ تاپ و یک سوزوکی به ما بدهد همه چیز درست می‌شود! کارهامان را قشنگ می‌توانیم انجام بدهیم که این مشکلات پیش نیاید.»


چند لپ‌تاپ؟! يك سوزوكي؟!! منظور امير از اين حرف‌ها چيست؟ او كنايه به اين سر راستي را به هدف چه كسي شليك كرده است؟

بعضي كنايه‌ها هست كه آدرس خيلي سرراستي ندارند و مي‌توان آن‌ها را به دايره‌اي از آدم‌ها نسبت داد كه هيچ وقت معلوم نمي‌شود هدف گوينده كدام يك از آن‌ها بوده است. اما كنايه امشب ژنرال از آن دسته نيست. «سوزوكي» خيلي آدرس سرراستي است. با كروكي اين كلمه فقط به يك نفر مي‌توان رسيد. آيا منظور امير مي‌تواند كسي غير از آن يك نفر باشد؟

امير قلعه‌نويي حتما صاحب اين حد از جسارت و شجاعت هست كه به اين سوال پاسخ بدهد. آيا منظور او يكي از مربيان تيم استقلال در فصل گذشته است؟ آيا او در شبي كه گوشه و كنايه‌هاي زيادي مثل «پيراهن‌فروشي» را نثار فرهاد مجيدي كرد، با استفاده از كلمه «سوزوكي» روي ماجرايي دست گذاشته كه مربي سابق استقلال و همين فرهاد مجيدي نقش‌هاي اصلي آن هستند؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها