کد خبر: ۸۲۷۷۲
زمان انتشار: ۱۲:۰۷     ۱۰ مهر ۱۳۹۱
پيشکسوت تيم پرسپوليس گفت: حرفي که ژوزه درباره کريمي زد را يک مربي آماتور هم نمي‌زد.

به گزارش فارس، محمد مايلي‌کهن در حاشيه ديدار تيم ملي فوتبال نوجوانان ايران برابر استراليا در مورد کنار گذاشته شدن علي کريمي از پرسپوليس گفت: در هر مقطعي ممکن است بازيکن با مربي و يا بر عکس دچار اختلاف شود. حق مربي است که اگر بازيکني را نمي‌خواهد او را از چارچوب تيم خارج کند و در اختيار باشگاه بگذارد اما لفظ اخراج درست نيست. بازيکن سرمايه باشگاه است. مي‌توان او را در اختيار باشگاه قرار داد و مي‌توان به عنوان مثال به تيم اميدها فرستاد.

وي افزود: ممکن است بازيکن از هر لحاظ آماده باشد اما مربي بگويد او به تاکتيک تيمي من نمي‌خورد و از بازيکن استفاده نکند. کريمي يک بازيکن تکنيکي است و يک روز پرسپوليس با يک تيم فيزيکي بازي دارد و مربي مي‌خواهد از او استفاده نکند.

مايلي‌کهن گفت: اشتباه بزرگ ژوزه اين بود که در کنفرانس مطبوعاتي گفت کريمي پير است و اين جمله صحيح نيست. يک مربي آماتور هم اين طور نمي‌گويد. آيا کريمي يک شبه پير شده است؟ آيا بازيکن ديگري در پرسپوليس حضور ندارد که شرايط سني‌اش بالاتر از کريمي باشد؟ او مي‌خواست کريمي را کنار بگذارد و نياز به دليل نداشت اما اينکه اين صحبت را بيان کند کار درستي نبود. کريمي براي کشور ما زحمت زيادي کشيده و همين طور کشور هم براي کريمي زحمت زيادي کشيده است.

مايلي کهن خاطرنشان کرد: روابط در فوتبال متقابل است. شما عزيزان اين همه عنوان به کريمي داديد و الان مي‌خواستيد به نوعي با او مقابله کنيد که اين کار درست نيست. بارها گفته‌ام ما همه عضو خانواده فوتبال هستيم. شما يک وظيفه داريد و من هم يک وظيفه دارم. هر کس بايد کارش را انجام دهد. اگر شما نبوديد من مايلي کهن نبودم و برعکس اگر من هم نبودم شما اينجا حضور نمي‌يافتيد. روابط ما لازم و ملزوم يکديگر است و بايد مسائل ملي را به علائق شخصي ترجيح دهيم.

وي در مورد پيشنهاد تيم نفت آبادان گفت: از صالحي و قائم مقام و مردم آبادان تشکر مي‌کنم. سعادت نداشتم تا به حال در آبادان کار کنم. در ماهشهر که بودم با من صحبت شد و مسائل‌مان را بيان کرديم و در ادامه هر چه خدا بخواهد اتفاق مي‌افتد. صحبت‌هايمان را کرديم و تا الان جواب داده نشده و بايد ببينيم در آينده چه اتفاقي مي‌افتد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها