کد خبر: ۸۲۷۴۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۷     ۱۰ مهر ۱۳۹۱
مهاجم پرسپوليس با بيان اينکه متوجه نشدم رويانيان قول بخشش جريمه را داده است گفت: در فوتبال حرفه‌اي چيزهاي زيادي مانند اينکه به نظر مربي احترام بگذارم و پيرو تصميمات باشگاه باشم را ياد گرفتم.

ايمون زايد براي حضور در مسابقات دور پاياني جام ملت‌هاي آفريقا به تيم ملي ليبي دعوت شد تا تيمش را در ديدار مقابل الجزاير همراهي کند. زايد 10 روز ديگر عازم کشورش خواهد شد.

وي در اين باره گفت: بسيار خوشحال هستم که باز هم به تيم ملي کشورم دعوت شدم و اميدوارم مؤثر باشم.

زايد با اشاره به تمديد قراردادش در ابتداي فصل عنوان کرد: علت تمديد قراردادم با پرسپوليس حضور هواداران و شخص رويانيان بود که فصل گذشته يک لحظه من را تنها نگذاشت و از من حمايت مي‌کرد.

اين بازيکن ادامه داد: پس از تمرين روز گذشته مصاحبه‌اي با يکي از رسانه‌ها انجام دادم. در مصاحبه‌ام در خصوص جريمه‌ها صحبت کردم اما نمي‌دانستم بعد از پيروزي مقابل آلومينيوم هرمزگان رويانيان به رختکن ما آمده و قول داده بود جرايم 10 درصدي بازيکنان را مي‌بخشد. من هم چون فارسي متوجه نمي‌شدم از اين ماجرا بي خبر بودم. هيچ کس در اين باره به من حرفي نزد و روي اين ذهنيت که جريمه شده‌ام حرف‌هايي زدم.

زايد خاطرنشان کرد: چون در حال حاضر براي پرسپوليس به ميدان نمي‌روم از لحاظ روحي و رواني شرايط مناسبي ندارم و انتظار دارم بيشتر بازي کنم اما در ليگ‌هاي اروپايي بازي کردم و چيزهايي در فوتبال حرفه‌اي مانند اينکه به مربي تيمم احترام بگذارم و تابع تصميمات باشگاه باشم، را ياد گرفتم.

مهاجم پرسپوليس گفت: سعي خواهم کرد ژوزه را متقاعد کنم و دوباره در ترکيب اصلي قرار بگيرم و با گلزني‌ام هواداران پرسپوليس را خوشحال کنم. من هميشه به حضور در پرسپوليس افتخار مي‌کنم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها