کد خبر: ۸۲۲۵۱
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۰۸ مهر ۱۳۹۱
قهرمان سه فصل اخیر ایران دوباره به صدر جدول بازگشته است؛ تیمی که از قهرمانی در لیگ ایران سیر نمی شود
محرم نویدکیا سپاهان
ok

سایت گل -  قهرمان سه فصل اخیر ایران دوباره به صدر جدول بازگشته است؛ تیمی که از قهرمانی در لیگ ایران سیر نمی شود و باز هم تمایل دارد جام نقره ای را بالای سر ببرد و فریاد شادی سر دهد.

در سه  سال گذشته سپاهان با توجه به تعدد ستارگانش  به قهرمانی رسیده است اما نکته اینکه آنها هر فصل تعدادی از مهره ای اصلی را از دست داده اند اما تیم همان است که بود.

یورش به 4

سپاهان در هفته دهم لیگ برتر دوبار به صدر جدول حمله کرد و با شکست ملوان آن هم در خانه شان توانست به صدر جدول برسد آن هم مقابل تیمی که حریف دشواری بوده است .این مسابقه ای بود که تدابیر هوشمندانه کرانچار و همچنین بازی تماشای جواهر سوکای باعث پیروزی در آن  شد. بازی که هرچند سپاهان حملات زیادی را بر روی دروازه ملوان انجام نداد اما توانست از تک موقعیت ها استفاده کند.


سپاهان با نبود خلعتبری باز هم نشان داد که دیگر مهاجمانش نیز توانایی بسیار زیادی را دارند. بهترین گلزن خارجی فصل تا هفته دهم متعلق به سپاهان است جواهر سوکای . بازیکنی که با  زدن یک گل و دادن یک پاس گل آن هم با یک استارت زیبا و جاگذاشتن مدافع ملوان روزهای بد هفته های سوم تا ششم را فراموش کرده است. آنها دیروز در دفاع هم استحکام خوبی از خود نشان دادند .  8 گل خورد در 10 بازی نمی تواند آمار بدی برای خط دفاعی این تیم باشد که حالا به ثبات هم رسیده است

سپاهان امسال اگر بتواند امسال قهرمان شود توانسته یک رکورد رویایی را به دست آوردو آن هم قهرمانی در 4 سال پیاپی در لیگ برتر است.

 تزلزل و اقتدار

سپاهان ابتدای فصل را با دو برد خوب شروع کرد و حتی توانست همشهری شان را نقره داغ کنند اما در میانه راه کمی متزلزل ظاهر شد تا همگان کمی به در آینده نتیجه گیری این تیم شک کنند .سپس نتیجه ای که سپاهان در برابر دو تیم خودرو ساز گرفت کمی باعث تعجب همگان شد  و باخت به تیم پیکان اعتراض های هواداران سپاهان را در پی داشت اما روال سپاهان از بازی با فجر کمی تغییر کرد و آنها توانستند با برد یکی از مدعیان لیگ برتر شروعی را برای دستیابی به نتایج خوبشان در لیگ برتر آغاز کنند.

آنها در اوج کارشان توانست پرسپولیس را در اصفهان مات کنند و به خانه بفرستند و سپس در انزلی به راحتی ملوان سخت کوش را از سد راهشان بردارند

. سپاهان در بازی های آسیای باید به دیدار الاهلی برود. آنها با یک مساوی گل دار به مرحله نیمه نهایی صعود می کنندو شاید قهرمانی آسیا این بار به ایران بیاید. عنوانی که به شدت به ان نیاز داریم!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
مصطفی محمدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۷ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
زنده باد سپاهان، طلای ناب ایران

تا زمانیکه خورشید خانم در آسمان است، سپاهان نیز قهرمان است. آری خورشید خانم هم سپاهانی است.
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۰ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
صد در صد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۷ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
آری قهرمان میشود
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها