کد خبر: ۸۲۱۹۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۶     ۰۸ مهر ۱۳۹۱
سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: از هواداران استقلال خواهش مي‌کنم فقط از تيم حمايت کنند و با سر دادن شعارهاي ضد تيم کاري نکنند که از قهرماني دور شويم.
ميرشاد ماجدي در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا، گفت: از هواداران تيم که به استاديوم مي‌آيند خواهش مي‌کنم تنها مشوق تيم باشند و اجازه دهند که بازيکنان در فضايي آرام بازي کنند. هواداران نبايد با دست خود کاري کنند که تيم از قهرماني دور شوند.

وي ادامه داد: شعارهاي ضد تيم و تشويق اين و آن در سال‌هاي قبل بلاهاي زيادي بر سر تيم‌هايي مثل پرسپوليس آورده است پس هواداران استقلال بايد مراقب باشند که تيم را دچار مشکل نکنند.

سرپرست تيم فوتبال استقلال همچنين وضعيت اين تيم را در آستانه هفته‌ يازدهم ليگ برتر خوب توصيف کرد و افزود: هيچ محروم يا مصدومي نداريم و با قدرت تمرين مي‌‌کنيم. اگر خدا کمک کند دوشنبه با ارائه يک بازي خوب برابر صبا پيروز مي شويم و سه امتياز با ارزش آن بازي را مي گيريم.

وي درباره حضور صمد مرفاوي روي نيمکت صبا هم گفت: مرفاوي يکي از مربيان خوب ليگ است که چندين سال در استقلال به عنوان بازيکن و مربي فعاليت کرده است .ايشان از نزديک به استقلال اشراف دارند و تيم و باشگاه را به خوبي مي‌شناسند. در مجموع فکر مي‌کنم که بازي ما و صبا بسيار قشنگ مي‌شود.

ماجدي در پايان در خصوص آخرين وضعيت فريدون زندي هم گفت: با نظر کادر فني و مديريت باشگاه، زندي براي انجام تست به يک باشگاه قطري رفته است که اسمش را نمي‌دانم، اما به نظر مي‌رسد که فريدون مشکلي براي پيوستن به اين تيم نداشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها