کد خبر: ۸۱۷۱۷
زمان انتشار: ۱۳:۰۴     ۰۵ مهر ۱۳۹۱
قائم مقام باشگاه راه‌آهن دليل برگزار نشدن بازي تيم فوتبال اين باشگاه با مس کرمان را مخالفت جديد مديرعامل اين باشگاه کرماني عنوان کرد.
 کاظم اماني در مورد دلايل لغو ديدار تيم‌هاي راه‌آهن و مس کرمان در هفته دهم رقابت‌هاي ليگ برتر ضمن بيان مطلب فوق گفت: با توجه به اينکه ورزشگاه اکباتان براي برگزاري مسابقات قهرماني نوجوانان آسيا در اختيار فدراسيون فوتبال است، پيشنهاد داديم اين مسابقه در کرمان برگزار شده و بازي برگشت به ميزباني تهران انجام شود.

وي اضافه کرد: با توافق مسئولان فدراسيون فوتبال، مکاتباتي از سوي سازمان ليگ با مديران باشگاه مس کرمان انجام شد که مديرعامل پيشين اين باشگاه، با اين مسئله موافقت کرد اما پس از تغييرات مديريتي در اين باشگاه، مديرعامل جديد با برگزاري بازي رفت دو تيم در کرمان مخالفت کرد که اين حق قانوني آنها بود.


قائم مقام باشگاه راه‌آهن همچنين اظهار داشت: براي حضور در اين بازي، هم هتل رزو کرده‌ و هم بليت هواپيما گرفته بوديم اما کرماني‌ها حق داشتند که بازي برگشت را در خانه خود برگزار کنند، به همين دليل انجام اين بازي به زمان ديگري موکول شد.


اماني در پاسخ به اين پرسش که آيا نمي‌توانستيد اين بازي را در کيش انجام دهيد،؟ تاکيد کرد: ورزشگاه کيش از استانداردهاي لازم برخوردار نيست و  آمادگي ميزباني رقابتهاي ليگ را ندارد. البته مسئولان ورزش اين جزيره کارهاي اجرايي براي حل مشکلات اين ورزشگاه را آغاز کرده‌اند و اميدوارم با رفع کمبودهاي موجود، بتوانيم در آينده بازي‌هاي خود را در کيش انجام دهيم.


"آيا مسئولان فدراسيون با توجه به معلوم بودن زمان برگزاري مسابقات قهرماني نوجوانان آسيا، نمي‌توانستند زودتر در مورد محل انجام اين بازي را مشخص کنند؟" وي در پاسخ به اين پرسش خاطرنشان کرد: با توجه به اتفاقاتي که در فوتبال ما رخ مي‌دهد، بروز اين مسائل طبيعي بود و ما هم با لغو بازي کنار آمديم.


قائم مقام باشگاه راه‌آهن با اشاره به اينکه دايي هم مخالفتي با لغو اين بازي نداشت، در پايان گفت: بسيار اميدواريم تيم راه‌آهن در ادامه مسابقات ليگ با قدرت بيشتري به ميدان رفته و نتايج خوبي را هم بدست آورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها