کد خبر: ۸۱۶۷
زمان انتشار: ۱۵:۵۹     ۲۷ دی ۱۳۸۹

شیعه آنلاین: با نگاهی گذرا به وضعیت ظاهری فرهنگی و اجتماعی جامعه تونس، به راحتی می توان نشانه های مبارزه دولت حاکم بر این کشور با دین مبین اسلام طی سال های گذشته را متوجه شد.

بدون شک اصلی ترین تصمیم گیرنده و تعیین کننده سیاست های ضد دینی و ضد اسلامی در کشور تونس طی حدود دو دهه گذشته در این کشور، "زین العابدین بن علی" دیکتاتور سابق تونس بود.

اما اگر برای اثبات این موضوع نخواهیم به وضعیت ظاهری فرهنگی و اجتماعی جامعه تونس تکیه کنیم، می توانیم این نکته را از برخی اسناد و مدارک موجود در این زمینه پی برد.

تصویر موجود در این مطلب یکی از صدها و شاید هزاران سند موجود بوده که نشان دهنده ضد اسلام و ضد دین بودن "زین العابدین بن علی" است. در این سند که نامه ای محرمانه بود، وی به مقامات وزارت کشور خود دستور می دهد که به چند نکته توجه کرده و تدابیر لازم در این زمینه را اتخاذ کنند:

1-    دختران و زنان محجبه به ویژه نقابدار و پوشیه ای و نیز مردان و زنانی که به مساجد می روند را زیر نظر بگیرند.

2-    کافی نت ها و افرادی که در آن رفت و آمد می کنند و احتمال می رود تروریست باشند را با دقت زیر نظر بگیرند.

3-    در میان بازرگانان افراد را به عنوان مخبر استخدام کنند که اخبار و اطلاعات کوچه و بازار را در اختیار آنان قرار دهند.

گفتنی است رو نوشت این نامه محرمانه برای مدیر کل امنیت تونس، رئیس اداره هماهنگی ها، رئیس اداره اجرایی ها، دبیر شورای امنیت ملی، فرمانده امنیت پایتخت تونس، نیز ارسال شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها