کد خبر: ۸۱۴۵۸
زمان انتشار: ۱۳:۰۸     ۰۴ مهر ۱۳۹۱
به گزارش خبرنگار بولتن نیوز از اقلیم کردستان، کمیته ای بنام کمیته کردی برای حمایت از اشرف، روز یکشنبه در بغداد اعلام کرد که هفته آینده آمریکا گروهک تروریستی منافقین را از لیست سازمانهای تروریستی خارج خواهد کرد.

بنا بر گزارش صفحه عربی بولتن، این کمیته همچنین تاکید کرده است که ضروری است بغداد بعد از انتقال ساکنان اشرف به اردوگاه لیبرتی در نزدیکی فرودگاه بغداد، موضع خود را نسبت به مجاهدین خلق (منافقین) تغییر دهد.

براساس این خبر قرار است هفته آینده هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا خروج منافقین از لیست گروه های تروریستی را اعلام کند.


این اقدام در حالی قرار است انجام شود که دادگاه واشنگتن.دی.سی اوایل برج ششم میلادی 2012 به وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که اگر تا اول اکتبر 2012 نام این سازمان را از لیست سازمانهای تروریستی خارج نکند آنها رأساً این کار را انجام خواهند داد.

حرکت کاخ سفید برای تطهیر گروهک تروریستی منافقین که در بسیاری از فجایع مسئول هستند درست در هفته‌ی دفاع مقدس جمهوری اسلامی که یادآور جنگ ۸ ساله با عراق است چهره این دشمن دیرینه را بیشتر از پیش نمایان می کند.

کمیته‌ی کردی وابسته به گروهک منافقین در حالی تشکیل شده است که این سازمان در سال 1991 میلادی در مجموعه عملیاتی بنام مروارید اقدام به کشتار مردم کردستان عراق در شهرهای کفری، جلولاء و کرکوک کرد. بدنبال این اقدامات این سازمان تروریستی در میان مردم کردستان عراق بعنوان یک سازمان منفور شناخته شده و تشکیل چنین کمیته ائی برای فریب افکار عمومی انجام می گردد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها