کد خبر: ۸۱۳۴۳
زمان انتشار: ۰۹:۴۴     ۰۴ مهر ۱۳۹۱
عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس با بیان اینکه اقدام آیت‌الله لاریجانی در برخورد با آقازاده‌ها موجب افزایش اعتماد عمومی مردم خواهد شد، گفت: برخورد دستگاه‌ قضایی با مهدی و فائزه هاشمی امید آفرین بود.

نیره اخوان نماینده مردم اصفهان و عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به محقق شدن وعده آیت‌الله لاریجانی در برخورد با دانه‌درشت‌ها  و آقازاده‌های متخلف، اظهار داشت: مردم از دستگاه قضائی انتظاری جز برخورد یکسان قانون با آحاد ملت ندارند و در این بین هیچ فردی نباید مستثنی باشد.

وی با بیان اینکه اقدام آیت‌الله لاریجانی در برخورد با آقازاده‌ها موجب افزایش اعتماد عمومی مردم خواهد شد، افزود: هر برخوردی که مطابق با عدالت، قانون و انصاف باشد مورد رضایت مردم خواهد بود. همه کسانی که در فتنه 88 نقش داشته‌‌اند باید در دایره قانون مورد محاکمه قرار بگیرند و فرقی نمی‌کند که این افراد چه کسانی باشند.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر اینکه قوه قضاییه، دستگاهی مستقل است و هیچ قوه و نهادی نمی‌تواند خود را فراتر از دستگاه قضایی بداند، اظهار داشت: بازداشت مهدی و فائزه هاشمی برای اجرای حکم قانون، اقدامی شایسته و شجاعانه از سوی دستگاه قضایی و شخص آیت‌الله لاریجانی بود که اثرات مثبتی در جامعه به وجود خواهد آورد.

اخوان با بیان اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از مردم از دستگاه قضایی و آیت‌الله لاریجانی در اجرای عدالت، تقدیر و تشکر می‌کنند، گفت: هر فردی که خلاف قانون، اقدامی انجام دهد به میزان تخلفش باید با او برخورد کرد و قوه قضاییه ثابت کرد که در برخورد با متخلفان هیچ فردی را مستثنی نمی‌داند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها