کد خبر: ۸۱۲۸۵
زمان انتشار: ۱۹:۲۲     ۰۳ مهر ۱۳۹۱
تيم فوتبال نوجوانان ايران موفق شد با نتيجه‌ي 4 بر يک يمن را هم از پيش رو بردارد.
تيم ملي فوتبال نوجوانان ايران در دومين مسابقه از مرحله‌ي گروهي قهرماني نوجوانان آسيا عصر امروز از ساعت 17 به ديدار تيم يمن رفت که موفق شد اين تيم را با نتيجه‌ي پرگل 4 بر يک شکست دهد.

گل‌هاي تيم ايران در اين مسابقه را علي ريگي در دقيقه 54، سعيد عزت‌اللهي در دقيقه 61، ساسان جعفري در دقيقه 65 و رضا کرملاکعب در دقيقه 81 به ثمر رساندند.

تک گل تيم يمن هم در دقيقه 3 توسط محمد الداهي وارد دروازه تيم ايران شد.

يمني‌ها که پس از اخراج بهترين مدافعشان در لحظات پاياني نيمه نخست مجبور شدند 10 نفره در نيمه‌ي دوم از تک گل خود محافظت کنند در اين نيمه بيشتر مدافع بودند و چشم به ضدحملات داشتند. هرچند اين تيم پس از گل زودهنگامي که در نيمه‌ي اول به ثمر رسانده بود تقريبا همين شرايط را داشت.

ملي‌پوشان ايران در ابتداي نيمه‌ي دوم دو تعويض را به خود ديدند که صادق محرمي و کميل حق‌زاده به ترتيب به جاي عرفان وجداني و مجتبي مقتدايي به زمين آمدند. کرملاکعب نيز 25 دقيقه بعد از آن به جاي علي ريگي وارد زمين شد.

اين مسابقه در حضور حدود 300 نفر برگزار شد. علي کفاشيان و هادي آيت‌اللهي رييس و نايب رييس فدراسيون، فريدون معيني، اکبر محمدي، عبدالله ويسي و مجيد بصيرت نيز ميهمانان اين بازي بودند.

تيم ايران پس از اين برد 6 امتيازي شد و با اقتدار در صدر جدول گروه اول اين بازي‌ها قرار گرفت. با اين برد صعود ايران به مرحله‌ي بعدي قطعي شد.

تيم کويت نيز با 4 امتياز در رده‌ي دوم، يمن با يک امتياز در جايگاه سوم و لائوس حذف شده بدون امتياز در مکان چهارم قرار دارد.

تيم ايران در روز پاياني مرحله‌ي گروهي اين بازي‌ها (چهارشنبه) تنها با گرفتن يک امتياز از کويت مي‌تواند به عنوان تيم اول راهي مرحله‌ي بعد شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها