کد خبر: ۸۱۲۳۸
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۰۳ مهر ۱۳۹۱
بانک صادرات ايران در راستاي ترويج فرهنگ بانکداري الکترونيک تا پايان شهريورماه سال جاري بالغ بر 29 ميليون و500 هزار فقره انواع کارت­هاي الکترونيکي صادر نموده است .

به گزارش روابط عمومي بانک صادرات ايران، اين بانک در راستاي رضايت مندي مشتريان و افزايش سطح دسترسي هموطنان به خدمات بانکداري نوين تا پايان شهريور ماه 29 ميليون و 500 هزار کارت الکترونيکي بانکي  را صادر و به متقاضيان تحويل نموده است . از مجموع 5/29 ميليون کارت­هاي صادره، حدود 21 ميليون فقره سپهر کارت، 7/4 ميليون فقره کارت هديه و 7/3 ميليون فقره بن کارت صادر و تحويل مشتريان شده است .

بانک صادرات ايران با ارايه انواع کارت­هاي الکترونيکي، خدمات ويژه اي را به دارندگان اين کارت­ها ارايه مي دهد و آمار استقبال عمومي از سپهر کارت حاکي از خدمات ويژه و مطلوبي است که هموطنان دارنده اين کارت­ها از آن بهره مند مي شوند .

گفتني است استفاده از کليه خدمات تلفن­بانک، همراه بانک و اينترنت بانک صادرات ، خودپردازها و pos‌ هاي عضو شتاب از جمله مهمترين خدماتي است که دارندگان سپهر کارت از آن استفاده مي کنند.

شايان ذکر است اين بانک با برخورداري از 3 هزار شعبه در سراسر کشور، روزانه به طور متوسط 14 ميليون تراکنش مالي را به صورت online‌ انجام مي دهد و همچنين تعداد 3 هزار  و 800 دستگاه خودپرداز اين بانک به صورت ميانگين 2 ميليون و 200 هزار تراکنش مالي موفق مربوط به دارندگان کارتهاي اين بانک و بانک­هاي عضو شتاب را با موفقيت انجام مي دهند .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۶ - ۰۳ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
تبلیغ می کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها