کد خبر: ۸۱۱۹
زمان انتشار: ۱۹:۳۷     ۲۵ دی ۱۳۸۹
رئیس کمیته صیانت از آراء ستاد موسوی، پس از انجام دیدارهای غیر رسمی با برخی از اشخاص قصد بازگشت از قم را داشت که در نزدیکی حرم مطهر حضرت معصومه با واکنش شدید جمعی از مردم روبه رو گشت .

اعتراض شدید مردمی در پی حضور یکی از حامیان فتنه درشهر مقدس قم  حواشی فراوانی را در پی داشت.

به گزارش پایگاه 598، حضور علی اکبر محتشمی پور، رئیس کمیته صیانت از آراء ستاد میر حسین موسوی در قم با اعتراضات فراوانی روبه رو گردید.

وی که پس از انجام دیدارهای غیر رسمی با برخی از اشخاص قصد بازگشت از قم را داشت در نزدیکی حرم مطهر حضرت معصومه  با واکنش شدید جمعی از مردم روبه رو گشت . حاضرین در صحنه که قصد سوال از ایشان در خصوص دلیل عدم اعلام برائت وی از سران فتنه را داشتند با واکنش شدید اطرافیان و عدم پاسخ  وی روبه رو گردیدند که  این رفتار موجب اعتراض حاضرین شد.

اطرافیان محتشمی پور با مشاهده افزایش جمعیت و اعتراضات مردمی ، وی را سریعاً از محل خارج کردند و به تهران بازگشتند.

شایان ذکر است که چندی پیش نیز حضور یکی دیگر از سران قتنه در قم با اعتراضات شدید مردم ولایتمدار قم روبه رو شد و انزجار مردم را برانگیخت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۷
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
BRAZIL
۰۱:۵۶ - ۲۶ دی ۱۳۸۹
۰
۰
مردم مگه بیکارند بیان تو خیابون با محتشمی پور جنگ و دعوا کنند-اصلا مردم از کجا خبر دار میشن-فکر کنم منظورتون از مردم بچه های هیئت فاطمیون و یه عده بیکار دیگه هستش-
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۰ - ۲۶ دی ۱۳۸۹
۰
۰
مادون قرمز _ دید در تاریکی:

حداقلش اعتراف کردی که بچه هیئتی ها بیکارند.اما با وجود بیکاری غیرت دینی دارند،و مثل اصلاح طلب های بی شرفی که با زد و بند مشغول اختلاسند نیستند و اموال عمومی را به آتش نمی کشند.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۲ - ۲۶ دی ۱۳۸۹
۰
۰
نهايي كه از نام امام(ره ) نان مي خورند و خيانت مي كنند فرداي قيامت جواب خون شهدا را چه مي دهند؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۳ - ۲۶ دی ۱۳۸۹
۰
۰
دفاع از حق وبرائت از اهل باطل وظیفه هرانسان سالم است روحا وجسما بصیرت بیکاروباکار ندارد زیارت عاشورا یاد میدهد کسی که ظلم میکند وکسی که به اوکمک میکند وکسی که سکوت وراضی از ظلم اوست هرسه دریک ردیف بوده ومورد لعن خداوند کریم میباشند.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۲ - ۲۷ دی ۱۳۸۹
۰
۰
ای آقا..یکی نیست به این نامردا بفهمونه اگه امر آقا به سکوت نبود؛ نه اینکه بذاریم پاشون به قم برسه، نه..تو همون تهران خونه هاشون رو سرشون خراب می کردیم تا بفهمن همدستی با کفر و طاغوت و دهن کجی کردن به ولی خدا یعنی چی...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۷ - ۰۲ بهمن ۱۳۸۹
۰
۰
درباره اون بنده ... که گفت اگه امر آقا به سکوت نبود ما فلان و فلان می کردیم: اولا همون جوری که در واقعیت این سید روحانی تو قم به امثال تو گفت، ترسی از مرگ نداره و از شماها هم که آدم کشی برمیاد پس چرا نمی زنید بکشید؟! بعدشم شماها اسمتون حامی ولایته و الا در اصل اینجور که شما خط و نشون می کشید نه ادبیاتتون و نه فرهنگنون و نه اصالتتون نشانی از ولایت و حامی ولایت نداره، اخوی حامی ولایت آرومه و زمان جهاد غران، نه اینکه در صلح غران و در جنگ در سوراخ موش
پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۰۱:۲۹ - ۰۴ بهمن ۱۳۸۹
۰
۰
اين مردم ولايتمدار و دلاور و خودجوش وقتي وسط خيابان يکي با چاقو ميزنه يکي ديگه رو ميکشه کجا هستند؟ اونجا چرا جرات ندارند جلو بيان؟ فقط زورشون به محتشمي و کروبي و دانشجو ها ميرسه؟ عجت دل و جرات و غيرتي دارند اين ها
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها