کد خبر: ۸۰۹۶۷
زمان انتشار: ۱۸:۱۹     ۰۲ مهر ۱۳۹۱
جباری بازیکنی است که به موقع پاس می دهد. او که بیاید تعداد پاس های ما افزایش خواهد یافت و هرچه پاس های مان بیشتر باشد موقعیت های گلی که می سازیم بیشتر خواهد شد
امیرقلعه نویی
OK

سایت گل- امیر قلعه نویی هرگز فکرش را هم نمی کرد با پایان هفته نهم تیمش تنها 6 بارموفق به گلزنی شده باشد. کارنامه ای که اکنون از استقلال برجامانده با خصوصیات فنی امیر قلعه نویی در منافات است.

تیم های امیر همواره تیم هایی بوده اند که در خط حمله همه را مجذوب خود می کردند. گل های زیاد و ساختن موقعیت های گلزنی فراوان.سابقه امیر قلعه نویی در سال هایی که سرمربی استقلال بود، روی نیمکت سپاهان نشست و حتی به تراکتورسازی تبریز رفت این واقعیت را ثابت می کند. از قلعه نویی در این مورد سوال می کنیم و او اینگونه جواب می دهد:« اشکال کار مهاجمان استقلال نیستند. ما مهاجمان خوبی داریم. باید توپ های خوبی را به مهاجمان برسانیم تا آن ها بهتر در شرایط گلزنی قراربگیرند. احساس می کنم تعداد پاس های ما در خط میانی کم است. یعنی هافبک هایی که وظیه پاس دادن را به عهده دارند باید موقعیت های مطلوبی را برای مهاجمان ایجاد کنند. احساس می کنم جباری که بیاید وضعیت ما در خط میانی بهتر هم بشود. جباری بازیکنی است که به موقع پاس می دهد. او که بیاید تعداد پاس های ما افزایش خواهد یافت و هرچه پاس های مان بیشتر باشد موقعیت های گلی که می سازیم بیشتر خواهد شد. آن وقت مشکلات برطرف می شود.»


خیلی ها دوست دارند بدانند آیا استقلال قهرمان لیگ خواهد شد و جالبت اینجا است که قلعه نویی که خودش طعم قهرمانی در هفته آخر را چند بار چشیده ادامه می دهد:« تازه اول راه هستیم. من بعد از بازی با پرسپویس اعلام کردم قهرمان می شویم و بازهم این حرف را تکرارمی کنم. به بازیکنانی که دارم اعتقاد دارم. با همین بازیکنان قهرمان لیگ خواهیم شد.»

او در پاسخ به این سوال که آیا از دست دادن امتیازهای حساس شما را نگران نمی کند می گوید:«ما نگران نیستیم و اگر بازی عقب افتاده مان را ببریم به بالای جدول می رسیم.البته من غیر منطقی نیستم و می دانم که توقعات را برآورده نکردیم.»خیلی ها از قلعه نویی بابت استفاده از حنیف عمران زاده در خط حمله به شدت انتقاد می کنند ولی خودش می گوید:«هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و گاهی اوقات وضعیتی پیش می آید که یک مربی چنین تصمیمی می گیرد.ما نیاز به استفاده از توپ های هوایی داشتیم و من عمران زاده را به خط حمله بردم ولی معنی این کار این نیست که شما خیال کنید از دیگر مهاجمان ناراضی هستم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها