کد خبر: ۸۰۷۰۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۵     ۰۱ مهر ۱۳۹۱
کشور مکزیک پس از تجربه دو میزبانی جام جهانی فوتبال علاقمند است یکبار دیگر حق برگزاری این مسابقات را کسب کرده و حتی با آمریکا رقابت کند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از اکیپ فرانسه،‌ مکزیکی‌ها تاکنون در سال‌های 1970 و 1986 میزبان پیکارهای جام جهانی بوده‌اند.

در شرایطی که تکلیف میزبانی سه دوره 2014 برزیل، 2018 روسیه و 2022 قطر مشخص است، مقامات ورزش این کشور آمریکایی می‌کوشند با تقویت امکانات ورزشی در سال‌های آینده با آمریکا که علاقمند به میزبانی پیکارها پس از سال 1994 است، برای پیکارهای سال 2026 رقابت کنند.

در این ارتباط «جوستینو کومپن» رئیس فدراسیون فوتبال این کشور اظهار داشت: ما مصمم به میزبانی جام جهانی 2026 هستیم. برای این منظور با سایر رقبا آماده رقابت هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به برگزاری دو دوره تجربه‌های خوبی از برگزاری چنین رویداد پراهمیتی داریم. خوشبختانه زیرساخت‌های ورزشی ما بطور پیوسته متحول می‌شوند تا جایی که در سال‌های آینده امکانات و تاسیسات ورزشی بسیار بهتری در اختیار خواهیم داشت. تحت این شرایط می‌توانیم بطور رسمی وارد گردونه رقابت بر سر کسب حق میزبانی شویم.

براساس اعلام این مقام، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در پایان دهه جاری شرایط نامزدهای میزبانی جام جهانی 14 سال بعد را مورد بررسی و گزینش قرار می‌دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها