کد خبر: ۸۰۶۵۰
زمان انتشار: ۱۲:۲۵     ۰۱ مهر ۱۳۹۱
تيم تراکتورسازي در مقابل تيم لرستاني در همان نيمه نخست بار خود را بسته و به بهترين پيروزي در ليگ کشور دست يافت تا به سه امتياز اين بازي دست يابد.
 از هفته نهم ليگ برتر فوتبال کشور عصر امروز تيم تراکتورسازي تبريز ميزبان گهر زاگرس بود که در نهايت اين بازي با پيروزي شيرين شاگردان خوزه اليويرا به اتمام رسيد.

اين ديدار با برتري تيم تراکتورسازي آغاز شد و ميزبان در دقيقه 16 به گل اول خود رسيد. قاسم دهنوي در اين دقيقه با شوتي سرکش در محوطه جريمه در دومين بازي متوالي براي تراکتورسازي گلزني کرد.

10 دقيقه بعد نوبت فلاوپو لوپز بود تا دروازه تيم بحران‌زده گهر را بگشايد. سانتر مصطفي اکرامي با اشتباه محرز دروازه‌بان حريف همراه شد تا لوپز به سادگي هر چه تمام‌تر توپ را وارد دروازه خالي مهمان کند.



هموطن سرمربي تراکتورسازي در گل سوم نيز نقش اول را ايفا کرد. وي از سمت راست نفوذ کرده و توپ آماده‌اي را براي حاتمي ارسال کرد تا اين بازيکن جوان با ضربه پا شادي را براي سومين بار به سکو ورزشگاه ببرد.

تراکتورسازي با اين سه گل نيمه نخست تقريباً از پيروزي در بازي مطمئن شد، اما با اين وجود نيمه دوم نيز به حملات خود ادامه داد تا آمار گلزني خودش را افزايش دهد.

در نيمه دوم و در دقيقه 65 سيدصالحي مهاجم تازه وارد تراکتورسازي گل چهارم تيمش را به ثمر رساند.

در حالي که بازي رو به پايان بود آنسلمو گنزالس ديگر بازيکن پرتغالي تراکتورسازي با شوت، گل پنجم تراکتورسازي را به ثمر رساند تا تراکتورسازي با زدن پنج گل بهترين پيروزي تاريخ فوتبال خود را کسب کند.

با اين پيروزي تراکتورسازي 16 امتيازي شد و گهر نيز در همان شش امتياز باقي ماند.

اين بهترين پيروزي تراکتورسازي در تاريخ فوتبال اين باشگاه است، پيش از اين بهترين نتيجه تراکتورسازي به فصل گذشته باز مي‌گشت که با نتيجه پنج بر يک شهرداري تبريز را شکست داده بود.

قضاوت اين بازي بر عهده حسين برزگر بود که محمد ابوالفضلي و بهرام کياني وي را در امر قضاوت ياري مي‌رساندند.

قاضي اين ميدان در اين بازي، هادي رکابي از تيم گهر و فخرالديني و سيدصالحي از تراکتورسازي را با کارت زرد جريمه کرد.

اين بازي در ورزشگاه يادگار امام(ره) در حضور 15 هزار تماشاگر برگزار شد.

اسامي تيم گهر زاگرس

سعيد رازاني، عليرضا محمد، محمدرضا خرسندي‌نيا، محمد پروين(از دقيقه 69 تقي نائبي)، مجتبي زارع، هادي رکابي، ساشا کلونيجا، فريد عابدي، مجيد خدابنده‌لو(از دقيقه 50 بهزاد کاردوست)، آرمان قاسمي، امين ترکاشوند(از دقيقه 60 حسين بهاروند)

اسامي تيم تراکتورسازي تبريز

عقيل اعتمادي، مصطفي اکرامي، محمد نصرتي، مرتضي اسدي، ميلاد فخرالديني، مهدي کياني، فلاويو لوپز(از دقيقه 73 ژائو ويلا) ، قاسم دهنوي، مهدي کريميان، محمد ابراهيمي(از دقيقه 44سيد مهدي سيد صالحي)، فرزاد حاتمي(از دقيقه 65آنسلمو گنزالس)

سرمربي: خوزه اوليويرا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها