کد خبر: ۸۰۴۴۷
زمان انتشار: ۲۰:۳۲     ۳۰ شهريور ۱۳۹۱
معاون عملیات پلیس راه کشور از ادامه محدودیت های ترافیکی در محورهای چالوس - کرج ، هراز و فیروزکوه تا ساعت 24 امشب خبر داد.
سرهنگ صمد اسفندیاری در مصاحبه با واحد مرکزی خبر گفت: تردد وسایل نقلیه در مسیر شمال به جنوب محور چالوس به کرج از مرزن آبان تا کرج که از ساعت 15 امروز یک طرفه اعلام شده است تا ساعت 24 امشب ادامه دارد.

وی افزود: تردد انواع کامیون ها و تریلرها نیز در محور هراز و انواع تریلرها در محور فیروزکوه تا ساعت 24 امشب همچنان ممنوع است.

سرهنگ اسفندیاری گفت: اکنون بار ترافیکی در خروجی شهرهای بزرگ در استان های مختلف و در استان تهران عادی و روان گزارش می شود.

وی افزود : بررسی وضع ترافیکی در جاده های کشور نشان می دهد مردم بازگشت سفرهایشان را مدیریت کرده و در چند روز اخیر بسیاری از مسافران به محل اقامتشان بازگشته اند.

سرهنگ اسفندیاری به کسانی که اکنون درحال بازگشت از سفر هستند توصیه کرد با پرهیز از هرگونه شتاب و عجله مانند زمان رفتن استراحت کنند و فقط به فکر رسیدن سریعتر به مقصد نباشند زیرا بی توجهی به این موضوع به بروز حادثه منجر می شود.

وی گفت: افراد باید با هوشیاری کافی رانندگی و هر دو ساعت یکبار حداقل 10 تا 15 دقیقه توقف و استراحت کنند و از سرعت غیرمجاز که عامل بیشترین حوادث رانندگی است به شدت بپرهیزند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها