کد خبر: ۸۰۱۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۱     ۲۱ دی ۱۳۸۹

پایگاه اینترنتی مسجد مکی زاهدان طی چند روز اخیر تلاش کرده است که از برخی افراطیون در کردستان حمایت رسانه ای کند و میزان دخالت های تحریک آمیزش را به فراتر از استان نیز بکشاند.

به گزارش زاهدان پرس، پایگاه اینترنتی مسجد مکی طی مطلبی تحریک آمیز تلاش کرد دستگیری دو تن از افراطیون مذهبی به نام های "ع ع" و "ی ق" در کردستان را اعتراض به سخنرانی یک روحانی شیعه و توهین وی به بزرگان اهل سنت ربط بدهد.

چندی قبل نیز سایت مسجد مکی که با مدیریت مستقیم مولوی عبدالحمید ادراه می شود، تلاش کرد با نقل مطلبی از یک پایگاه فیلتر شده مربوط به افراطیون مذهبی در کردستان از حاشیه سازهای یک مجرم مذهبی در زندان به عنوان مقاومت شجاعانه یاد کرد!

تلاش مسجد مکی برای اختلاف انگیزی مذهبی در کردستان در حالی صورت می پذیرد که این مرکز مذهبی پرحاشیه با دعوت از برخی افراطیون مذهبی در کردستان به مسجد مکی و سخنرانی های آنها بر علیه نظام و شیعه بارها سبب تشویش افکار عمومی در زاهدان شده است.

گفتنی است چندی قبل یکی از متنفذین کردستان طی جلسه ای به برخی از نماینده های مجلس شورای اسلامی گفته بود که کردستان به لحاظ مسایل وحدتی مشکلی ندارد اما دخالت های مسجد مکی در کردستان گاها سبب برخی حاشیه سازی ها در این استان مرزی می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۳ - ۲۷ مهر ۱۳۹۰
۰
۱
دو روز بعد میگن عبدالمالک بیگناه بود
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها