کد خبر: ۷۹۹۷۵
زمان انتشار: ۱۴:۴۸     ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
به گزارش «نداي انقلاب» به تازگي نويسنده‌اي بنام " الف.ت " ضمن همنوايي با عناصر ضدانقلاب كه طي ساليان اخير بصورت مكرر و مداوم احكام اسلامي را مورد هجمه قرار داده‌اند، اقدام به انتشار كتاب موهني تحت عنوان " نسخ سنگسار توسط اسلام " در فضاي مجازي نموده است.

كتاب "نسخ سنگسار توسط اسلام" كه فاقد مجوز نشر از سوي وزارت ارشاد است،به‌زعم خود درصدد القاي اين شبهه مي‌باشد كه اسلام با ظهورش این مجازات موجود در مکاتب قبلی را در آیین خود بی اعتبار کرد!

نويسنده كتاب مذكور در مقدمه كتابش چنين مدعي شده است: « مراحل تحقیق دومم با موضوع سنگسار را پس از یک و نیم سال زمان مفید به پایان رساندم و به نسخ سنگسار توسط اسلام رسیدم و همین نتیجه را عنوان کتابم قرار دادم.
نسخ سنگسار توسط اسلام، یعنی اسلام با ظهورش این مجازات موجود در مکاتب قبلی را در آیین خود بی اعتبار کرد! این تحقیق در حدّ خودش می‌تواند روحیه‌ای تازه به مسلمانان و به ویژه شیعیان سرزمینم ایران ببخشد.»

وي كه مدعي است تمام مطالبش مبتني بر آيات قرآن و روايات است در بخش ديگري از اين كتاب ضمن برشمردن پنج نظريه مطرح درباره كيفر سنگسار زاني شامل: شرعیِ مطلق،شرعی مشروط ،شرعی موقّت،نیمه ‏شرعی و غیر شرعی خود را تئوريسين نظريه ششم در اين باره دانسته و چنين آورده است: « و اینک ششمین نظریّه، در نظریه "نسخ سنگسار توسّط اسلام" می‏خواهم توضیح دهم که نه تنها چنین حکمی در اسلام تشریع و حتّی امضا نشده! بلکه اسلام پس از ظهورش این حکم موجود در نزد اهل کتاب را مورد نسخ قرار داد و آن را بی‏ اعتبار شمرد!!
چه نظریّه شگف ‏انگیزی! تا به حال گمان می‏رفت که سنگسار حکمی اسلامی است امّا اینک نظریّه ‏ای عنوان می‏شود که ۱۸۰ درجه و بلکه بیش‏تر مخالفِ آن است، زیرا می‏گوید اسلام آمد و سنگسار را منسوخ کرد و ملغی و بی‏ اعتبار نمود!!
من با انتخاب این اسمِ استثنایی یعنی "نسخ سنگسار توسط اسلام" می‏خواستم به جامعه مسلمین و به مردم دین ‏باورِ ایران‏زمین روحیّه ‏بخشی کنم تا سرشان را بالا و بالاتر بگیرند و با صدایی از عمق جان بگویند؛ اسلامِ ما آمد و حکم به نسخ سنگسارِ موجود در میان اهل کتاب داد! »

نكته درخور توجه اينكه نامبرده با ارائه دو شماره حساب معلوم، كتاب مزبور را به قيمت ۳۰۰۰۰ ريال در فضاي مجازي در معرض فروش قرار داده است.

گفتني است، وي چندي پيش نيز بدون مجوز از وزارت ارشاد اقدام به توزيع لوح فشرده كتابي تحت عنوان "حجاب شرعي در عصر پيامبر(ص)"در برخي مجامع فرهنگي نموده بود كه محتواي كتاب مزبور سعي در القاء اين شبهه دارد كه مصاحفه پيامبر اسلام با زنان امري عادي و حجاب از آداب ساختگي بعد از آن حضرت بوده‌است!؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها