به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ کمیته فرهنگی و اجتماعی پرسپولیس در نشست امروز خود، موضوع راه اندازی نمایندگی در اروپا را با هدف ایجاد پل ارتباطی بین باشگاه و هواداران پرسپولیس در خارج از ایران را مورد بررسی قرار داد که پس از آن نهایی شدن و اجرای طرح، اطلاع رسانی خواهد شد.
کمیته فرهنگی پرسپولیس در جلسه امروز خود همچنین درباره طراحی نماد باشگاه به بحث و تبادل نظر پرداخت. این طرح با پشتوانه یک کار مطالعاتی در ماه های گذشته در دست اقدام است. قرار است این نماد بر گرفته و از نشان و هویت باشگاه پرسپولیس باشد.