کد خبر: ۷۹۷۸۱
زمان انتشار: ۱۹:۴۸     ۲۷ شهريور ۱۳۹۱
اکبر گنجی یکی از این مهره‌هاست که با رفتار ریاکارانه‌اش زبانزد این جماعت است‌. وی که از فعالین فتنه 88 در خارج از کشور است همراه با شیرین عبادی ژست‌های حقوق بشری می‌گیرد و داد سخن سر می‌دهد.

رسانه‌های شايعه پراکن وابسته به سازمان‌های اطلاعاتی غرب مأمور می‌شوند تا مهره‌های رسانه‌ای ضد انقلاب را به هر نحو ممکن پوشش خبري گسترده بدهند بلکه صدای این افراد را که بی اثر شده در جوامع طرد شده شان ،ضریب نفوذ بدهند اما این عملکرد چنان تابلودار شده که صدای همردیفان آنان در اردوگاه ضد انقلاب را هم در آورده است.

اکبر گنجی یکی از این مهره‌هاست که با رفتار ریاکارانه‌اش زبانزد این جماعت است. وی که از فعالین فتنه 88 در خارج از کشور است همراه با شیرین عبادی ژست‌های حقوق بشری می‌گیرد و داد سخن سر می‌دهد.

از آنطرف هم رسانه‌هایی چون بی‌بی‌سی‌، رادیو فردا‌، صدای امریکا و ... که همگی با پول سرویس‌های اطلاعاتی امریکایی و انگلیسی اداره می‌شوند‌، به طور مرتب تریبون رسانه‌شان را در اختیار این جماعت قرار می‌دهند تا دروغ‌هایشان را در بسته‌های به ظاهر عامه پسند انتشار دهند. اما به دلیل بی کلاه ماندن سر بقیه دروغ پردازان، هویت این قماش برای دیگر ضد انقلاب‌ها هم غیر قابل تحمل می‌شود‌.



در جدیدترین این عکس العمل‌ها "حسن داعی‌" از افراد مرتبط با گروهک منافقین که سرش از این بده بستانها بی کلاه مانده در صفحه شخصي فیس بوکش با قیاسی غیر قابل تشبیه رفتار اکبر گنجی را اینگونه شرح می‌دهد‌ :"‌حضور دائمی اکبر گنجی در رسانه‌های ماهواره‌ای و اینترنتی مانند بی‌بی‌سی و صدای آمریکا از ایشان چهره‌ای آشنا ساخته است.

همه پيشينيان برای گرفتن پیام و رساندنش به مردم سختی زیادی می‌کشیدند. یکی باید سر کوه میرفت و پیغام را می‌گرفت، یکی باید در بیابان بالا و پائین می‌دوید، تازه باید سالها زحمت می‌کشیدند تا با هزار بدبختی پیام را به مردم برسانند، ولی الان به شکرانه وجود اینترنت از رسیدن پیام غیبی به آقای گنجی تا پخش پیام از بی‌بی‌سی و رادیو فردا چند لحظه‌ای پیشتر طول نمی‌کشد!"

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها