کد خبر: ۷۹۷۲۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۸     ۲۷ شهريور ۱۳۹۱
مدير عامل باشگاه پرسپوليس گفت: مشکل اصلي پرسپوليس کادر فني نيست، بلکه مشکلي است که فصل گذشته نيز تيم را آزار داد و ما براي حل اين مشکل تصميم گيري خواهيم کرد.
 رويانيان در گفتگو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس افزود: هواداران پرسپوليس بدانند در جريان تمامي مشکلات تيم هستم و براي حل آن اقدامات لازم را اتخاذ خواهيم کرد.

وي تصريح کرد: نمي خواهم سريع و آني تصميم بگيرم و در اين شرايط خاص دست به اقدامي بزنم که اوضاع را بدتر کند. براي تصميم گيري نهايي درباره موضوعي که مد نظر ما است، فرصت دارم. ما مشکلات پرسپوليس را ريشه يابي کرده و مي دانيم که چه موضوعي هم در فصل گذشته و هم در فصل جاري به تيم لطمه زده است.

وي در ادامه گفت: به صراحت بايد بگويم مشکل اصلي پرسپوليس کادر فني نيست. بخش عمده مشکلات پرسپوليس به مسائلي بر مي گردد که فصل گذشته نيز تيم را تخريب کرد. مساله اي که فصل قبل مصطفي دنيزلي را به بن بست کشاند، امسال به شکل ديگري بروز پيدا کرده است و من به خاطر پرسپوليس در صورت رفع نشدن اين مشکلات اقدام خواهم کرد.

رويانيان ادامه داد؛ ايمان دارم که با تغيير کادر فني مشکل پرسپوليس حل نخواهد شد، بلکه بايد مشکلات ديگر را برطرف کرد. ما بايد مشکل شناسايي شده را حل و فصل کنيم. اين مشکل فصل قبل هم وجود داشت. ما براي حل و فصل آن تمام راه ها را امتحان کرديم. اما ظاهرا بعضي نمي خواهند مشکل حل شود و به حسن نيت، اعتماد و اتمام حجت هاي ما نه تنها پاسخ مثبت نداده، بلکه درخواست هاي ما براي حل مشکل را در عمل رد کرده اند. بنابر اين بنده براي حل اين مشکل مجبورم آخرين اولتيماتوم را بدهم.

مدير عامل پرسپوليس خاطر نشان کرد: امروز هم مي خواهم با اين حرف ها موضوع را سر بسته با هواداران در ميان بگذارم. اگر اين مشکل حل نشود و بار ديگر بروز پيدا کند، دست به عمل جراحي خواهم زد. ما براي حل اين مشکل همه راه ها را امتحان کرديم ولي متاسفانه اثر بخش نبوده است. اميدوارم مجبور نشوم تصميمي بگيرم که بر خلاف تصور هواداران باشد. تاکيد مي کنم وقتي پاي مصلحت و آبروي پرسپوليس در ميان باشد با هيچ فرد و گروهي تعارف نخواهم کرد و تصميمي خواهم گرفت که به نفع پرسپوليس باشد و دلايل اتخاذ چنين تصميمي را نيز با هواداران در ميان خواهيم گذاشت.

رويانيان در پايان گفت: با صراحت بايد بگويم يکبار ديگر براي رفع اين مشکل اقدام خواهم کرد اما اگر اثربخش نبود، به زودي تصميم نهايي را اتخاذ مي کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها