کد خبر: ۷۹۶۳۱
زمان انتشار: ۱۰:۵۴     ۲۷ شهريور ۱۳۹۱
درفوتبال ایران وقتی حرمت کریمی و نکونام را نگه نمی دارند؛ من که خیلی کوچیکم . بازیکن یک ساله در لیگ بازی می کند هرچیزی از دهنش بیرون می آید می گوید
bakhtiar rahmani
ok

سایت گل- بختیار رحمانی ، کاپیتان فولاد که در بازی دیروز مقابل ذوب آهن نمایش بسیار خوبی داشت درباره بازی دیروز ، داوری و گزارشگر بازی صحبت های جالبی زد.این بازیکن با اخطاری که در بازی دیروز گرفت سه اخطاره شد و بازی با ملوان را از دست داد.وی یکی از بازیکنان جوان آماده لیگ است که می تواند در لیست جدید کارلوس کی روش باشد.وی در گفت و گویی به سوالات خبرنگار گل پاسخ داد.

نظرت راجع به بازی دیروز؟

خوب بازی کردیم ، در دقایق ابتدایی توانستیم به گل برسیم اما بدموقع گل خوردیم و ذوب آهن با تعویض هایش توانست نسبت به نیمه اول بهتر شود ولی اشتباهات فاحش داوری نتیجه را از ما گرفت و شرمنده هواداران شدیم.نمیخواهم توجیه کنم ، باید بیشتر تلاش کنیم تا بتوانیم موفق تر شویم.

مرتضی کریمی ، کمک داور بازی دیروز از دنیای داوری خداحافظی کرد ، نظرت ؟

این داور واقعا داور بد یمنی بود، ایشون تو تبریز هم الکی داور رو کشوند و گفت رحمانی بهم فحش داده و داورم منو اخراج کرد در صورتی که هیچ حرفی نزده بودم.بازی دیروزم که همه دیدند چه کرد.مسئولین باشگاه باید قبل از بازی ببینند چه داورایی برای بازی انتخاب می شوند،  تا بعضی اشتباهات فاحش دیگر تکرار نشود.از سوی دیگه وقتی به داور میگم چرا وقتی می بینید آفسایده نمیگیرید.جواب میده به من مربوط نیست و وظیفه کمک داوراست.کمک داور بازی گفته است که تمرکز ندارم پس چه بهتر که برود.

در دقایق پایانی کارت گرفتی و بازی بعد محرومی ؟

درفوتبال ایران وقتی حرمت کریمی و نکونام را نگه نمی دارند؛ من که خیلی کوچیکم . بازیکن یک ساله در لیگ بازی می کند هرچیزی از دهنش بیرون می آید می گوید.پیام صادقیان به من فحش رکیک داد ولی داور به من کارت داد.هم باختیم هم محرومم کردند.

جماعتی ، گزارشگر بازی راجع به تو صحبتی کرد شنیده ای ؟

بله ، واقعا نمی دونم چرا آدم باید تو هرکاری دخالت کند، ایشون باید بازیشون را گزارش کنند و کاری به مسائل دیگر نداشته باشند.من ده سال است در تیم ملی و فولاد بازی می کنم و فکر نمیکنم نیازی باشه به ایشون جواب پس بدم.به حرمت برادرش ، مهرداد جماعتی چیزی به ایشان نمی گویم.

نظرت درباره تیم ملی ؟

من واقعا آماده هستم و امیدوارم به تیم ملی دعوت شوم.

صحبت پایانی ؟

بدنم واقعا آماده بود ولی با این اخطار نمی توانم برای بازی با ملوان به زمین بروم.انشالله بچه ها بازی با ملوان جبران می کنند ونتیجه لازم را می گیریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها