کد خبر: ۷۹۵۲۲
زمان انتشار: ۱۹:۰۲     ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: از عملکرد بازیکنان جوان مقابل قطر راضی هستم و آنها توانستند کم تجرگی خود را با تلاش زیاد جبران کنند.

مهمد بچیروویچ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی 85 بر 75 مقابل قطر در مسابقات کاپ آسیا اظهار داشت: در 2 کوارتر اول خیلی بد بودیم و نتوانستیم نمایش خودمان را داشته باشیم. در مقابل قطری ها خوب باز کردند و هرکاری که می‌توانستند، انجام دادند. در نیمه دوم تیم ما به خود آمد و توانست عقب ماندگی امتیاز را با بازی خوب جبران کند. در وقت‌های اضافه هم ما برتر بودیم و برنده شدیم.

وی در مورد میدان دادن به بازیکنان جوان در این بازی عنوان کرد: خیلی از این موضوع خوشحالم که جوانان توانستند جای با تجربه‌ها را تا حدودی پرکنند و راضی هستم. درست است که آنها کم تجربه هستند، اما با تلاش خود در زمین توانستند این ضعف خود را پوشش دهند. مطمئناً این بازیکنان با میدان دیدن بیشتر می‌توانند به شرایط خوبی برسند و به تیم ملی کمک کنند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال در مورد وضعیت آسیب دیدگی آرن داودی گفت: او صبح امروز از ناحیه مچ پا مصدوم شد و وضعیت خوبی ندارد. فردا باید یک بار دیگر شرایط او را ببینم، اما برای بازی آماده نیست.

بچیروویچ با اشاره به دیدار فردا مقابل تایوان تاکید کرد: این بازی همانند 2 مسابقه اول بسیار سخت خواهد بود. آنها قدرتمند هستند و فضاهای داخل میدان را هم به خوبی پوشش می‌دهند. پیروزی مقابل قطر اعتماد به نفس خوبی به بازیکنان ما داد. در این بازی هم با قدرت به میدان می‌رویم و می‌خواهیم که برنده باشیم.

تیم ملی ایران فردا در سومین مسابقه خود به مصاف تایوان می‌رود.

چهارمین دوره مسابقات کاپ آسیا از 24 شهریورماه در ژاپن آغاز شده و اول مهر به پایان می‌رسد. تیم نخست رقابت‌ها به مسابقات قهرمانی آسیا که سال آینده در فیلیپین برگزار می‌شود، راه خواهد یافت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها