کد خبر: ۷۹۴۶۲
زمان انتشار: ۱۵:۰۶     ۲۶ شهريور ۱۳۹۱

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مجتبی تونه‌ای پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت چهاردهمین سالروز تاسیس رادیو معارف اظهار کرد: گروه فرهنگ و ادب رادیو مأموریت تهیه برنامه در موضوعات خانوادگی، دفاع مقدس، اجتماعی و ادبی را بر عهده دارد.

وی افزود: ارتباط با مؤسسات و پژوهشکده‌های فرهنگی جزو سیاست‌های این گروه محسوب می‌شود ضمن اینکه تشکیل گروه مشاوران برای برنامه‌ها نیز صورت گرفته است.

مدیر گروه فرهنگ و ادب رادیو معارف با بیان اینکه برنامه‌های این گروه دارای کارشناسان مشاور هستند، گفت: این کارشناسان از مراحل نخست ساخت برنامه تا مراحل انتهایی بر کیفیت کار نظارت می‌کنند.

وی ادامه داد: برنامه اجتماعی «صبح روشن» در سه روز نخست هفته و برنامه‌ «خانه روشن» نیز در سه روز پایانی هفته برای شنوندگان پخش می‌شود.

تونه‌ای با بیان اینکه برنامه‌هایی نیز در حوزه اقتصاد اسلامی در گروه فرهنگ و ادب رادیو معارف ساخته می‌شود، عنوان داشت: برنامه‌هایی با عنوان «ریحانه» و «به رنگ صدف» نیز در خصوص مسائل خانوادگی تهیه و پخش می‌شوند.

مدیر گروه فرهنگ و ادب رادیو معارف از برگزاری دومین نشست راهبردی گروه در نیمه دوم سال خبر داد و افزود: در این نشست و با حضور کارشناسان حوزه و دانشگاه شعار «فرزند کمتر، زندگی بهتر» به نقد و بررسی گذاشته خواهد شد تا با توجه به بیانات رهبری، آسیب‌شناسی لازم در این زمینه صورت گیرد.

وی افزود: برنامه «سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی» نیز بر اساس کتاب مفاتیح‌الحیات آیت‌الله جوادی آملی به زودی تهیه و به سمع شنوندگان خواهد رسید.

تونه‌ای با اشاره به استقبال گسترده مخاطبان از برنامه‌های گروه فرهنگ و ادب رادیو معارف گفت: به همین دلیل برخی از این برنامه‌ها به صورت لوح فشرده و نرم‌افزارهای متنوع تدوین شده و در سراسر کشور توزیع شده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها