کد خبر: ۷۸۹۶۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۲     ۲۳ شهريور ۱۳۹۱
کی روش دراین دو بازی از زوج عقیلی – منتظری استفاده کرد تا سیدجلال بعد از مدت ها در یک بازی رسمی تیم ملی بدون محرومیت و مصدومیت نیمکت نشین شود
پژمان منتظری جلال حسینی
ok
سایت گل – تقریبا بعد از جام جهانی 2006 و کنار رفتن مدافعان قدری مثل رحمان رضایی و یحیی گل محمدی با روی کار آمدن امیر قلع هنویی در تیم ملی زوج میانی خط دفاعی باترکیب آشنای سید جلال حسینی و هادی عقیلی که در سپاهان هم همبازی بودند به کارگرفته می شد و این رویه حتی در زمان قطبی وکی روش هم ادامه داشت اما در بازی با لبنان بالاخره این زوج تغییر کرد.
 
زوج سید جلال – عقیلی که تقریبا در تمام بازی های مهم  ومعمولی به میدان می رفتند و هیچ وقت تکان نمی خوردند با مصدومیت عقیلی و دوری او ازلیگ داخلی  در مقطعی تا حدودی تغییرکرد اما سیدجلال همواره عضواصلی خط دفاع بود ودرکنارش پژمان منتظری یا مازیار زارع تست می شدند اما در بازی با اردن و سپس لبنان همه چیز تغییر کرد.
 
کی روش دراین دو بازی از زوج عقیلی – منتظری استفاده کرد تا سیدجلال بعد از مدت ها  در یک بازی رسمی  تیم ملی  بدون محرومیت و مصدومیت  نیمکت نشین شود.
 
شاید نتایج اخیر پرسپولیس در لیگ برتر وآمارگل خورده این تیم باعث چنین تغییر مهمی شده ،شایدهم کی روش می خواهد با استفاده از منتظری بازیسازی رابه خط دفاع بیاورد که البته در دو بازی اخیر این اتفاق  درنمایش تیم ملی دیده نشد.
 
درهر حال تا قبل ازبازی با  لبنان حداقل در بین ملی پوشان پرسپولیس سیدجلال بیشترین شانس را برای حضور در ترکیب اصلی برخوردار بود و هیچ کس احتمال نیمکت نشینی اش را نمی داد اما بر خلاف انتظارات همه پرسپولیسی ها به میدان رفتند و از سید خبری نشد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۶ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
اشكال همين جا بود. دفاع نا هماهنگ. بازيكني كه غيرتي بازي ميكند را نيمكت نشين ميكنند. فكر كنم انتخابات رياست جمهوري به كي روش هم فشار آروده
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها