کد خبر: ۷۸۸۵۰
زمان انتشار: ۱۷:۵۰     ۲۲ شهريور ۱۳۹۱
يکي از سايت‌هاي خبري لبنان با انتقاد از رفتار کي‌روش در نشست خبري نشان داد که اين تيم و رسانه‌هاي ورزشي اين کشور براي برد ايران به اندازه‌ي کافي بزرگ نشده‌اند!
بعد از پيروزي تيم ملي فوتبال لبنان مقابل ايران در انتخابي جام جهاني رسانه هاي لبنان که سر از پا نمي شناختند به ستايش از تيم خود پرداخته و به اين اکتفا نکردند و به تخريب تيم ملي ايران و شخص کي‌روش پرداختند. لبناني‌ها که به نظر مي‌رسد چندان ظرفيت رسيدن به اين پيروزي را نداشته‌اند پا را از مسائل فوتبالي فراتر گذاشته و به انتشار مطالب آکنده از توهين به سرمربي تيم ملي ايران پرداخته‌اند.

سايت النشره لبنان در واکنش به حرف هاي کارلوس کي روش در نشست خبري بعد از بازي، اين مربي پرتغالي را به باده سخره گرفت و کلمات ناشايستي را در وصف وي به کار برد: " کسي که به کارنامه کي روش و تيم هاي بزرگي که با انها کارکرده نظر کوتاهي افکند بايد به دستاوردها و افتخاراتي که اين مربي بزرگ در کشورهاي مختلف جهان از جمله آمريکا، آفريقا جنوبي، انگليس، پرتغال، اسپانيا، امارات به دست آورده احترام گذارد. او در باشگاهاي مربي کرده که ريشه دار و براي همه شناخته شده هستند."

"کسي که به چنين کارنامه اي نگاه مي کند انتظار دارد که اين سرمربي در حد باشگاهاي بزرگي که با آنها کار کرده رفتار کند يعني همچون فرد حرفه‌اي باشد که مي داند چه وقت بايد عصباني شود و چه وقت با شيوه ورزشي مناسب و مودبانه از مسائل فني و تاکتيکي صحبت کند."

" کساني که در نشست خبري ديروز پس ار باخت ايران حضور يافتند احساس کردند که ژوزه مورينيو در نشست حضور دارد (البته اين دو مربي از نظر افتخارات قابل قياس نيستند) چراکه سرمربي ايران به اعتزاض و بيان حرف هاي جريحه‌دار پرداخت و با از دست دادن اعصاب خود حرف هاي را بر زبان آورد که نبايد مي گفت. اما تفاوت ديگر بين مورينيو و کي روش در اين است که مورينيو وقتي احساس کند از حد مجاز فراتر رفته عذر خواهي مي کند اما کي روش اين کار را هم انجام نداد. "

"درست است که کي روش انتظار شکست از لبنان را نداشت، البته بايد اين حق را هم به او داد چرا که او سرمربي تيمي بزرگي است که بازيکنان خطرناکي دارد و در سطح آسيا مشهور هستند، اما او فراموش کرده بود که لبنان بازيکناني غير قابل پيش بيني دارد. آنها توانسته بودند که پيش از اين هم تيم بزرگي چون کره جنوبي را شکست دهند نتيجه‌اي که همچنان در ذهن ها زنده است."

"درست است که کي روش کم کم با فدراسيون فوتبال ايران با مشکل مواجه مي شود چرا که صبر مسولان اين فدراسيون با نتايج ضعيف کي روش در حال پايان يافتن است، اما همه اين ها بدين معنا نيست که کي‌روش به اخلاق ورزشي اهميت ندهد و هر چه مي خواهد بر زبان آورد. چه بسا هنوز کي روش در سايه سر آلکس فرگوسن سرمربي شياطين سرخ زندگي مي کند که براي معرفي او به تيم هاي ملي و باشگاهي از جمله رئال مادريد تلاش زيادي کرد. اما پيداست که فرگوسن در پرتاب کفش به سمت بکام اشتباه کرد و به جاي آن مي بايست کفشش را به طرف کي‌روش پرتاب مي کرد تا مودبانه و حرفه اي رفتار کند."
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۰۵ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۱
۰
۱
این همه خوبی به لبنانی ها را نگاه کنید و بی احترامیهایشان به ایران را هم تجربه کنید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها