کد خبر: ۷۸۸۳۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۳     ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
نمایش تعمدی آرم صهیون در استودیوی پخش صدا و سیما:
در ادامه ی زنجیره ی بی پایان شوک های فرهنگی صدا و سیما در هفته های اخیر ، این بار در اقدامی حیرت آور! صدا و سیما اقدام به زیرپا گذاردنِ قواعد و قوانین همیشگی خود نمود و با شکستن تابوی « نمایش لوگو و آرم جلوی دوربین» در حالی که یک ورزشکار جانبازِ در حال تقدیم مدال هایش به شهدای ترور شده به دست صهیونیست ها بود،لوگو و واژه ی صهیون را از ابتدا تا انتهای برنامه رو به دوربین نمایش داد و در ادامه ی برنامه نیز مجری آن را روی دست بلند کرد و به نشانه ی فتح !! آرم صهیون را رو به دوربین گرفته و در استودیوی جمهوری اسلامی ایران، به گام زدن پرداخت.

سرویس نقد رسانه پایگاه 598، اگر جمله ی « olympic zion logo » را در گوگل جستجو کنید ، این صفحه را خواهید دید که نشان می دهد تمامی عالمیان و آدمیان این کره ی خاکی درباره ی آرمِ المپیک 2012 گفتند، نوشتند و اعلام کرده اند که آرم و نمادهای این المپیک، نمادهای واضح صهیونیزم جهانی است و تبلیغات المپیک لندن مطلقاً در اختیار صهیونیست ها قرار گرفته است.


                                                                                                                    
دامنه ی اعتراضات بین المللی بدانجا کشید که مقامات کمیته ملی المپیک ایران با ارسال یک نامه ی رسمی به کمیته بین المللی المپیک به آرم بازی های المپیک تابستانی سال 2012 لندن اعتراض کردند و در پیام خود برای ژاک روگه رییس کمیته بین المللی المپیک درخواست کردند به این مساله رسیدگی شود.

مقامات کمیته ملی المپیک ایران در این نامه به اصول بازی های المپیک استناد  کردند که « ملاک ها و معیارهای نژادی، سیاسی و دینی را منتفی می سازد و در صورت بی اعتنایی به این مساله، وضع فعلی دارای تاثیر مخربی بر آینده ورزش می باشد و همچنین بر شرکت برخی از کشور ها از جمله ایران نیز در این بازی ها اثر خواهد گذاشت».

به هر حال دامنه ی اعتراضات به این جسارت واضح صهیونیست ها ، بسیار پربسامد بود و تمام رسانه های مردمی جهان درباره ی آن گفتند و نوشتند که البته هنوز هم می نویسند و می گویند و حتی صدا و سیمای ایران نیز خود بارها در برنامه های مختلف به این امر پرداخت.

متن :

بنا بر سوابقِ موجود، خواجه حافظ شیرازی نیز مستحضر است که صدا و سیمای ایران در زمینه ی نمایش آرم و لوگوها به اندازه ای حساسیت به خرج می دهد که حتی اجازه نمی دهد لوگوی یک لپتاپ نیز جلوی دوربین ها دیده شود و لزوماً می بایست روی لوگوها و آرم های حک شده بر اشیاء صحنه فیلمبرداری ، چسب کاغذی زده شود تا اجازه ی حضور جلوی کادر دوربین را بیابد.

حال این صدا و سیما با این میزان حساسیت، در اوج طوفان ها و جنجال های خبری که در سطح جهان در خصوص آرم المپیک به راه افتاده است چه می کند ؟

مشعل المپیک را که با کلمه ی درشتِ صهیون (ZION) منقش شده ، (یعنی همان آرم مورد دعوایی که کشور ایران بابتش نامه نگاری و تهدید به ترک المپیک کرده بود) را می آورد و نه تنها روی لوگوی آن، چیزی نمی چسباند، بلکه حتی آرم را رو به دوربین می گذارد ( پشت به دوربین نمی گذارند که مبادا خدای ناکرده دیده نشود ). و مجریِ برنامه نیز در برابرِ چشمانِ شگفتزده ی بینندگان با صدای بلند و مشعوف بیان می کند که (نقل به مضمون) :

" این مشعل برای اولین بار در تاریخ ایرانه که وارد ایران میشه و مستقیماً هم به صدا و سیما و به استودیوی همین برنامه فرستاده شده"

مجریی که ظاهراً ! اصلاً از بیخ و بن از حکایات پرسروصدای این آرم بی خبر است و تازه از گرد راه و از سیاره ای دیگر به زمین رسیده و از همه چیز بی خبر است ( هم ایشان بی خبر است و هم تمام عوامل برنامه که اصولاً کارشان برنامه ی ورزشی درست کردن است).

سپس آرمی را که در تمام طول برنامه رو به دوربین بوده است بر می دارد و روی سر می برد و باز هم در حالی که سعی می کند آرم لزوماً رو به دوربین باشد با افتخار آن را علم می کند و به کسانی که این آرم را از خارج کشور برای اولین بار در تاریخ جهان مستقیماً جلوی دوربین تلویزیون ایران فرستاده اند نشان دهد که :

" محموله ی ارسالی شما رسید و ما هم جلوی دوربین نشانش دادیم. از این که بین تمام المپیک های تاریخ، همین یک مشعل را فرستاده اید تا به مثابه یک پرچم فتح در قلب سازمان صدا و سیما علمش کنیم ممنونیم"

و البته اصلاً شک نداریم که چرا این اتفاق خجسته فقط در همین یک المپیک و پس از آن کشمکشِ آرم و اینها می افتد.


                                                     


 برای این که ثابت کنیم که به نیت شما آقایانِ «مشعل فِرِست» شک نداریم، نه تنها روی واژه ی صهیون «ZION» چسب نمی زنیم بلکه حتی مشعل را نمی چرخانیم که آرمِ آن پشت به دوربین باشد و در تصویر دیده نشود.

ارسال کنندگان انگلیسیِ مشعلِ صهیون! خاطرتان جمع باشد :

1-     ما به نیت شما (در ارسالِ تاریخیِ این مشعل به تلویزیون ایران ) اصلاً شک نداریم.

2-     ما به هیچ آرم و لوگویی ، حساسیتی نداریم و تمامی لوگوهای عالم، مجاز به حضور در جلوی دوربین ما بوده و هستند.

3-     از نظر ما، بابت نقش کلمه ی صهیون در لوگوی المپیک، اصلاً هیچ دعوایی بین ایران و انگلیس وجود نداشته است.

4-     اگر بابت کلمه ی «صهیون» در لوگوی المپیک دعوای رسانه ای یا مکاتبه ای بین ایران و انگلیس بوده، ما بی خبریم!!

خیالتان جمع! شما بفرستید ما هم لوگو را رو به دوربین تنظیم می کنیم، هم چسب نمی زنیم، هم می دهیم مجریمان با شور و شعف روی دست برش دارد و به عنوانِ پرچم (یا بیرقی) که بر پیشانی اش صهیون نوشته شده ، روی سرش بلندش کند و در استودیو راه برود.

به هر حال ، درست است که در لندن حذف کردن و پرهیز از این آرم دست ما نبود و آنجا زمین دشمن بود و مجبور بودیم که هم شرکت کنیم و هم مدال های منقش به صهیون را بگیریم و بر گردن بیندازیم تا حقوق ورزشی مان را از چنگ دشمن درآوریم .

اما اینجا بالاخره که خاک و تلویزیون خودمان است و مجری و کارگردان و عوامل خودمان با اراده و مغز خودشان دارند کار می کنند، و اینجا که دیگر می توانیم به طور دلخواه آرم را نشان دهیم یا ندهیم ، درست است ؟

دقیقاً به همین دلیلِ « اختیار داشتنِ خودمان » است که آرم را رو به دوربین می نشانیم (بدون چسب)، و قول می دهیم مجری مان هم وقتی روی دست بَرَش دارد و راه  بیافتد سعی کند حتماً تا آخرین فریم و آخرین لحظه، آرمِ طلاییِ صهیون  رو به دوربین قرار بگیرد مبادا زمین به آسمان بیاید.

قول می دهیم نشانش دهیم!

از سوی دیگر، میهمانِ عزیز برنامه نیز جانباز مدال آوری بود که مدالش را به خانواده ی شهدای هسته ای تقدیم کرد. شهدایی که اسرائیل اعلام کرد آنها را شهید نموده است.

بنابریان ما همزمان با سخنان این جانباز و در عینِ شنیدنِ سخنانِ ایشان و هدیه شدنِ مدالهای وی به شهدای کشته شده به دست صهیونیست ها ، برای نخستین بار در تاریخ سیما، لوگو نشان می دهیم. ان هم نه لوگوی تجاری، بلکه لوگوی سیاسی صهیون را.

آن هم نه لوگوی تصویری، بلکه عیناً خودِ واژه ی « صهیون » را.

این نمایش دادنِ «صهیون» به آن مدال های هدیه شده به شهدای هسته ای در!

الحمدلله ما که هیچ کدام به همدیگر شک نداریم!

شما میخ طلاییتان را بفرستید! کوفتنش بر قله ی رسانه ای ام القرای اسلام از ما !

محموله ارسالی از شما ! افراشتن و نمایش دادنش از ما!

برکت !

جمله ی پایانی این مقاله، غمناک ترین جمله ی این مقاله است :

یک مشعل( مشعل کوچکتر) مشعل المپیک بود که در دستان مجری در تصاویر دیده می شود. اما تصویر یک مشعل بزرگ نیز صرفاً برای دکور استفاده شده به طوری که گویی روی میز قرار دارد.

در مورد این مشعل بزرگتر نیز، زاویه به گونه ای رعایت شده است که دقیقاً رو به دوربین قرار گیرد :


                               


                                                


                                                


                                                


                                                     

                                                     


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴۵
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
ارسال نظرات
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۶ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۹۲
۲۳
چیز دیگه ای نبود گیر بدین...من گفتم چی شده...نمادهای ماسونی از طرف شهرداری ، شهر رو برداشته اونوقت گیر دادی به شبکه 2؟
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۷ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۷۵
۱۹
ول کن
پاسخ
محمد حسین
United States
۱۳:۱۰ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۶۷
۲۰
دستتان درد نکند از این مطلب!
بعد از مدتها کلی خندیدم!
درخواست: نویسنده، یه مطلب با نمک هم درباره کُت و شلوار (نماد مسلم این انگلیسی های کثیف که حتما توسط صهیونیست ها طراحی شده!) بنویسد چرا که حتی رئیس جمهورمان هم ، روز روشن! با آن راست راست راه می رود!
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۱ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۶۵
۱۶
الان فقط مشكل ما همون آرمه؟ ديگه چيزي گير نياوردين تو اين مملكت كه مهم تر باشه؟ ببين چقدر بيكار داريم كه ...
پاسخ
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۸ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۴۰
۵
در عین اینکه بسیاری از مطالب انتقادی شما جذاب و خواندنی است. متاسفانه باید بگویم این انتقاد کمی خنک بود.
اصل مسئله شرکت و انجام مسابقه زیر این پرچم و لوگو بود که ما انجام دادیم و برگردن تمام ورزشکارانمان آویخته و بدون استثنا آن را بوسیدند. حالا مثلا سیما بیاید یک آرم از خودش درست کند و اصلا چه مسئله ای است که ارزش جلب توجه را به عنوان یک خبر انتقادی داشته باشد.
پاسخ
aat
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۰ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۲۰
۵
انگلستان كه معلوم الحاله ...
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۴ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۳۴
۳
این لوگو (نشانه) المپیک لندنه که به نظر من هم مشابه آن کلمه کذایی است!
ولی الان دیگه شلوغش نکنید بهتره!
اولش همین رو گفتنیم ولی زورمون نرسید مجبور شدید با همین آرم در المپیک شرکت کنیم! حالا دیگر هرچه بگوییم سخن رایگان است!
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۱ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۵۰
۱۱
رواني هستيد واقعا
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۴ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۲۶
۱۲
saitetoon mesle khodetoon mozakhrafe
پاسخ
شما
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۴ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۲۸
۱۳
تورو قرآن انقد منفی بافی نکنید/
به خدا امثال شما با این این افراط کاریاتون باعث میشید خون به دل آقا بشه.
پاسخ
مهران
United States
۱۵:۰۹ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۲۳
۸
بابا بیخیال شین همه چیرو که نمیشه بهش انگ زد .خیلی چیزای مهم هست که به اونا زوم نمیکنین بخدا هیشکی اصلا توجه نکرده به این آرم .شمائین که تو بوق وکرنا کردین ..اینقدر باهوشی برو به مسائل اقتصادی زوم کن .واسه چی نرخ دلار پایین نمیاد واسه چی هر روز بازر دلالی گرم تر میشه وتولید سردتر واسه چی ..... وهزارتا واسه چیه دیگه اگه خواستی من هزارتاشو واست لیست کنم بو دنبال اونا
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۸ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۱۳
۴
این که آرم المپیکه
ولی درسته نوشتش صهنویستواسرائیله
استاد رائفی پور برای اولین بار قبل از المپیک این قضیه رو مطرح کردن
http://masafportal.com/
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۵ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۲۹
۵
خوبی عمو؟؟؟؟
پاسخ
ناشناس
United States
۱۸:۳۸ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۲۲
۹
باز شما مطلب گیر نیاوردید تا عقاید افراطی تان را ترویج کنید . به جای این کارا راجع مسائل اقتصادی تیتر بزنید که مردم از گرسنگی دست به هر کاری می زنند .
پاسخ
مختار
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۳ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۲۴
۶
کوتاه بیاین بابا گور پدر صهیون
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۸ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۲۱
۶
فکرکنم رو دکمه کتش هم حک شده اسحاق رابین
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۳ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۲۱
۴
دیروز رفته بودم کوچه برلن همه کالاها اعم از پوشاک و ... بیش از دو برابر قیمت چند ماه پیش بودند . واقعا دل خوشی دارید که به این چیزها گیر می دهید .
پاسخ
امين
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۰ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۲۷
۶
واقعا بيكار هستيد؟!
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۰ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۱۹
۵
boro baba divaneh
پاسخ
سید محمدمهدی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۳ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۸
۸
جالب اینجاس زمانی که روباه پیر این آرمو معرفی کرد ایران باهاش مخالفت کرد و ازش خواست آرمو عوض کنه بعدشم سایت المپیک 3 2 هفته مونده به المپیک فیلتر کرد که بعدا رفع فیلتر شد.
حالا کار به جایی رسیده که شبکه دو جمهوری اسلامی ایران...
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۱ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۱۴
۱۵
مرگ بر انگلیس
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۲ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۲۰
۴
راي با اكثريته ول كنيد اين چيزها رو بريد فكري به حال اين اقتصاد در هم ريخته كنيد
پاسخ
ماني
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۲ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
۲۰
۵
دلار چنده؟
پاسخ
hadi
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۷ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
۱۸
۳
تورو خدا به مسائل جدی تر بپردازید . شعور مخاطب رو بازی نگیرید .
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۸ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
۳
۲۰
من چند بار نظر دادم كه بابا صدا و سيماي ما دست صهيونيستها افتاده ولي نه تنها گوش شنوايي نيست بلكه حتي نظر را چاپ هم نكرديد
پاسخ
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۵ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
۲
۱۹
این هم یککار فرهنگی ازطرف دشمنه دیگه ؟
رهبرانقلاب دربیانی به این مضمون می فرمایند:صهیونیستها حتی اگردرقطب هم ساختمانی بنا کنند نشانه وآرم خود رابرروی آن نصب می کنند واین هم کار فرهنگی برای آنهاست.
پاسخ
سید جلال
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۷ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
ای ول خوب بود
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۰ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
۱۵
۳
واقعامغزآدم ازاین همه اخباراحمقانه سوت میکشه اول که خبرودیدم فکرکردم که چه اتفاق مهمی بوده وقتی خبرروخوندم متاسف شدم برای این همه فکرهای احمقانه
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۹ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
۱۲
۱۲
اولا : اینکه یه مشت آدم ظاهرامختلف اومدن رگباری کامنت مخالفت گذاشتن، قشنگ معلومه اینا کیا هستن.
شما ببینید متن داره به کی تنه میزنه، خودتون می فهمید کامنتا مال کیاست.

ثانیا : چرا همه ی کامنت ها خودشون رو به اون راه زدن و حرف واضح رو ندیده گرفته ان ؟
اصل حرف توی این متن اینه که :
«« صدا و سیما حتی لوگوی ظروف تفلون رو چسب میزنه که دیده نشه، حالا که نویت این لوگوی جنجالی شد چطور شد قانون همیشگیشو زیر پا گذاشت؟»»

تموم این کامنتای مخالف سعی کرده ان حرف نویسنده رو منحرف کنن یه جوری که انگار با اصل لوگوی المپیک مشکل داشته.

آقاجون لوگوی المپیک و خود المپیک بحثش تموم شد و رفت .
نظام تصمیم گرفت بریم اونجا و تحریم نکنیم چون نمی تونیم کل المپیک رو تعطیل کنیم و توی لندن هم نمی تونیم علیه این آرم کاری بکنیم. اما حالا که یه فرصت طلایی پیش اومده و مشعلش رو آوردیم توی تهران توی استودیوی تلویزیونی خودمون. حالا دیگه چرا ؟ نمی تونستیم با یه حرکت ساده (نشون ندادن آرم) یه حرکت معنادار فرهنگی بکنیم ؟
تازه، به دلیل قانون آنتی لوگو بودنِ صدا و سیما کاملا زمینه و بهانه برای این کار موجود بودش که.

ثالثا : اون افراد«معده گرا» که هر چیزو به شقیقه ربط میدن و نوشتن که گرونیه ولش کن این حرفا رو ...

پس لطفا اگه گرونیه و محتوای تلویزیون مهم نیست. بفرمایید دیگه تلویزیون و رادیو و سی دی و فیلم و سینما نگاه نکنید چون گرونیه.

چطور شد وقتی گرونیه نیازتون به این چیزا قطع نمی شه اما نیازتون فقط به محتواهای سالم قطع میشه؟
بیان وسط خیابون ترتیبات عالیه تون رو ... بعد شما بفرمایید:
مهم نیست این موضوعات، فعلا گرونیه بذار مرتب ... ما را.
چه ربطی داره ؟
اَه ... اَه...
به قول مهران غفوریان زهلم گیتمیش
پاسخ
جمالی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۵ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
احسنت با شما موافقم. همه چیز که شکم نیست. اتفاقا همین استقلال فرهنگی را رعایت نکنیم بعدها به اسارت هم می کشندمون!
سینا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۹ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
واقعا یه همچین متن احمقانه ای نیاز به یه همچین دفاع ابلهانه ای هم داشت.اگه روی آرم ظرف تفلون برچسب میزنن بخاطر اینه که یه برند تجاریه.نماد المپیک فقط توسط ذهن بیمار بعضیها مثل آرم صهیون دیده شده چون اگر هم بخوایم به این نیت بخونیم میشهzoin ,و نه zion
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۱ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
۵
۵
بگردم 598 رو
چه همه مخاطب از مخالفین جمع کردی
دمت گرم که نشدی مثل بعضی سایتا که یک ریز منفی باف ها توش نظر میزارند و همه هم بهشون مثبت میدن و انگار نه انگار که مخالف هم دارن
598 تو مردی . کارت درسته . راهت هم درسته
پاسخ
اوا خواهر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۷ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
۱۲
۲
تو رو خدا ول کنین برین ببین وضع جوونا در چه حالیه ...
پاسخ
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۴ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
۱۳
۱
متوهم ها
پاسخ
ba eman
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۲ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
۱۴
۴
براستی یک موشت ادم افراطی و احمق هستید
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۴ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
۵
۲
عجب ادمایی ول کن تو رو خدا. تو که مسلمانی اصلا اونا فرض کنیم نمیدونن تو چه را توهین میکنی و میگی از کره ماه افتاده مجری با حالت مسخره امیزت.شاید یه نیت داشتن به قول خودت فتح میکردن .راجع به چیزی که 1 درصدم شک کنی نظر نده و تهمت نزن مسلمان تو خوش بین باش.از خدا بترسیم و با افکار ساختگی خود مردم را مسخره خود نسازیم
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۱ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
۱۲
۲
راستی سه هزارمیلیاردچندتاصفرداره
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۴ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
۱۲
۱
برو بابا دلتون خوشه.....دلار چقدره؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ
احمد67
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۰ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
۵
۴
گیریم این مطلب به مزاق بعضی خوش نیاد.
این همه بی ادبی و بی احترامی لازمه ؟
یک مقدار رعایت ادب کنید
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۰ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
۷
۳
اگر صهیونیستی بود بیخود کردن تو المپیک شرکت کردند ول کنید این مزخرفات رو
پاسخ
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۵ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۱
۷
۳
تا شماها هستید ایران به جایی نمیرسه هیچ، تازه پس رفت هم میکنه . اخه تو اگه اونقدر ادعات میشه لوگوشا ترسیم کن
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۱ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
۷
۱
اجاره خانه ای خدا به فریاد ما برس ما را از دست این کوته فکرها نجات بده خودت مشکل اجاره خونه رو حل کن اینا فعلا در خان اول گیر کردن.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۰ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
۵
۱
من خوبم تو خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۸ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
۸
۱
آقاي نويسنده! خدايي اين سوژه‌ها رو از كجا گير آوردي؟؟ اما اعتماد به نفست خوبه، چون خودت هم مي دوني اين مطلب درست نيست.
پاسخ
leila
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۵ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۱
۱
۵
ba nazareton kamelan movafegham hame kasani ke nazare mokhalef dadand kotahbin vafaghat dar gire shekam hastand vabamasael farhangi kari nadarand
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها