کد خبر: ۷۸۷۸
زمان انتشار: ۱۱:۱۲     ۱۲ دی ۱۳۸۹
دادگاه وِیژه روحانیت شیراز حکم داد:
حجت الاسلام ولدان، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه شیراز که از روحانیون انقلابی و ارزشی می باشند طی حکمی غیر منتظره توسط دادگاه ویژه روحانیت شیراز به 5 ماه حبس و 2 میلیون جریمه بدل از شلاق و همچنین 3 سال تبعید از آن استان محکوم گشته اند.

پایگاه 598 علي شعباني/ چندی است که نامهربانی های دستگاه های گوناگون کشور علی الخصوص قوه محترم قضائیه دامن گیر نیروهای فعال و وفادار به انقلاب در شهر های مختلف کشور شده است، نیروهایی که بدون هیچ چشم داشتی به پست ها و مقام ها خالصانه در راه آرمانهای امام و منویات رهبری قدم بر می دارند.

بنابر اخبار رسیده حجت الاسلام ولدان، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه شیراز که از روحانیون انقلابی و ارزشی می باشند طی حکمی غیر منتظره توسط دادگاه ویژه روحانیت شیراز به 5 ماه حبس و 2 میلیون جریمه بدل از شلاق و همچنین 3 سال تبعید از آن استان محکوم گشته اند.

قابل توجه است که محکومیت حجت الاسلام ولدان به دلیل دفاع از حریم ولایت در مخالفت با علی محمد دستغیب و پاسخ به شبهات مطرح شده از طرف معاندین شیراز می باشد و ایشان از مجروحین و آسیب دیدگان حادثه مسجد قبای شیراز نیز می باشند.

شایان ذکر است است كه دادگاه ويژه روحانيت شيراز چندي پيش در پي اعتراض و فرياد عدالت خواهي طلبه سيرجاني در اقدامي عجيب و خلاف منويات مقام معظم رهبري (حفظه الله) حجت الاسلام جهانشاهي يا همان طلبه سيرجاني را به سه ماه و يك روز حبس قطعي محكوم كرد

و همچنین به دنبال شکایت مهدی هاشمی رفسنجانی از مدیرمسئول روزنامه ایران بابت انتشار بیانیه 220 تشکل دانشجویی،؛ شعبه 76 دادگاه كيفري استان تهران ، كاوه اشتهاردي مديرمسئول روزنامه ايران را به تحمل شش ماه حبس تعزيري بابت افترا و 10 ضربه شلاق بابت نشر اكاذيب محكوم كرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۰
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۷ - ۱۲ دی ۱۳۸۹
۰
۰
متاسفیم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۰۸ - ۱۳ دی ۱۳۸۹
۰
۰
عجب!
دنيا چرا وارونه اي !
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۸ - ۱۳ دی ۱۳۸۹
۰
۰
درد دل ما که یکی دو تا نیست امان از جهل خواص به امید روزی که زمین ببلعدشون
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۰ - ۱۳ دی ۱۳۸۹
۰
۰
آراي اين دادگاه ها درست در جهت بيانات مقام معظم رهبري در خصوص جلوگيري از فضاي تهمت و افترا و فحاشي هاي بي مهابا عليه طيف زيادي از اشخاص حقيقي و حقوقي است كه توسط گروه خاصي هدايت و اجرا ميشود، ميباشد. الهم اهدنا الصراط المستقيم.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۲ - ۱۵ دی ۱۳۸۹
۰
۰
متاسفم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۹ - ۱۶ دی ۱۳۸۹
۰
۰
اين آقا از كجا اينقدر مطمئن اند كه مي فرمايند: "آراي اين دادگاه ها درست در جهت بيانات مقام معظم رهبري{است}" ؟؟
مثه اينكه موبايل ندارند و الا اون كليپ فرمايشات رهبري رو كه :"اگر دستگاهي بخواهد باكسيكه در جهت امربه معروف و نهي از منكر برخاسته بدرفتار كند و حق او را ضايع كند خودم وارد عمل مي شوم" را نشنيده اند!
ضمنا فضاي اون دادگاه هم بسيار قابل تأمل است كه همه خبرنگاران را بيرون كردندو همه قضات ديگر رأي بر تبرئه ايشان دادند و از همه مهمتر اينكه رأي هيئت رئيسه از قبل ....

به هر حال يكي از راههاي بصيرت اينه كه از آقا مايه نذاري كه اگه خداي ناكرده غلط فرمايشات ايشون رو فهميده باشي يا اخبار كامل به دستت نرسيده باشه حرفهاي رهبري مورد سوال وشبهه قرار نگيره!!
اللهم اهدنا سبيل الرشاد.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۸ - ۱۸ دی ۱۳۸۹
۰
۰
?????????????
پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۲۲:۳۲ - ۱۸ دی ۱۳۸۹
۰
۰
عجب کاری کردن
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۰ - ۲۰ دی ۱۳۸۹
۰
۰
آقای ولدان خدا حفظت کند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۴ - ۲۹ دی ۱۳۸۹
۰
۰
من از رففقای قدیمی آقای ولدان هستم ، حدود 10 ساله ایشون رو می شناسم واقعا متأسف شدم که دیدم در جمهوری اسلامی چنین احکامی برای چنین افراد مخلص و با تقوایی صادر میشه البته از قوه قضائیه انتظار بیش از این رو هم نباید داشت
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها