کد خبر: ۷۸۱۸۸
زمان انتشار: ۱۴:۵۵     ۱۹ شهريور ۱۳۹۱
بسیج دانشجویی دانشگاه قم از علی لاریجانی برای حضور در این دانشگاه دعوت کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه قم با صدور نامه‌ای خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، خواستار حضور وی در این دانشگاه شدند.

متن این نامه بدین شرح است:

رئیس محترم مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر علی لاریجانی

سلام علیکم

تفکر مدیریت اسلامی بر اساس صداقت و حمایت از محرومان در پرتو پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی احیا گردیده است و تفاوت اصلی مدیریت انقلاب اسلامی، حضور مسئولینی از جنس مردم بوده است، مدیرانی پاسخگو و ساده زیست که از بطن مردم رشد و نمو پیدا کرده‌اند و در میان آنان زیسته‌اند و خود را جدای از مردم نمی‌دانند.

پرواضح است که یکی از مهمترین ارکان نظام اسلامی؛ نظارت متقابل مردم و مسئولین است و بر این مبنا است که اصل هشتم قانون اساسی نیز مسئولیت متقابل مسئولین و مردم را متذکر شده است.

دانشگاه به عنوان یک نهاد جریان ساز در تاریخ مطرح بوده و از این روست که امام راحل(ره) از این نهاد به عنوان «مبداء تحولات» نام برده است.

نقش دانشگاه در مدیریت و سرعت بخشیدن به حرکت انقلاب اسلامی نقشی بی بدیل و غفلت از آن ضایعه‌ای گران بار است، چرا که نباید فراموش کرد مدیران آتی کشور از دانشگاه، سکان مدیریت انقلاب را به دست خواهند گرفت.

از این رو در راستای اجرای منویات بر حق مقام معظم رهبری در خصوص حضور مسئولین  کشور در دانشگاه‌ها و ایجاد فضای گفتمان و هم اندیشی در مجامع علمی، که در دیدار مورخ ۱۶/۰۵/۹۱ با دانشجویان بیان فرمودند؛ بسیج دانشجویی دانشگاه قم از حضرتعالی به عنوان رئیس قوه مقننه و همچنین نماینده منتخب مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی برای حضور در این دانشگاه دعوت به عمل می‌آورد.

همانگونه که مستحضر هستید حضور مسئولان رده‌های عالی کشور در دانشگاه‌ها همواره باعث استفاده آنان از ظرفیت‌های فکری و علمی دانشجویان و از سویی دیگر استفاده دانشجویان از تجربیات مسئولین و باز شدن گره‌های ذهنی دانشجویان و بیان مطالبات آنها درباره عملکرد مسئولان و نهادهای کشور می‌شود.

امید است که جنابتان دعوت دانشجویان را پذیرفته و در راستای تحقق فرمایشات امام امت در این دانشگاه حضور به عمل رسانید. چه نیک است که تشریف فرمایی جنابعالی مصادف با سالروز ورود حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به شهر مقدس قم در هفته چهارم مهرماه و بالاخص ۲۷ مهرماه باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها