کد خبر: ۷۸۱۲۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۹     ۱۹ شهريور ۱۳۹۱
نایب رئیس مجمع امور صنفی آبادان:
نایب رئیس مجمع امور صنفی آبادان با اشاره به آغاز فصل مدارس گفت: اکیپ‌های بازرسی مجمع امور صنفی در فصل پاییز فعال هستند.

احمد زندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان با اشاره به آغاز فصل مدارس و اکیپ‌های بازرسی مجمع امور صنفی اظهار کرد: مجمع امور صنفی آبادان با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، شش اکیپ دو نفره را برای بازرسی از بازار آبادان همزمان با آغاز فصل مدارس فعال کرده است.

وی افزود: به سبب اهمیت بازرسی در فصل پاییز همه مرخصی‌‌های اکیپ ‌بازرسی مجمع لغو شده و بازرسان در همه ساعات فعالیت بازار به بازرسی واحدهای صنفی مشغول هستند.

نایب رئیس مجمع امور صنفی آبادان تصریح کرد: بازرسان فوق به طور محسوس به فعالیت می‌پردازند و گروهی دیگر از بازرسان نیز به طور نامحسوس نظارت بر بازار را بر عهده دارند.

وی اضافه کرد: بازرسی از نمایشگاه پاییزه نیز با استقرار یک گیت مخصوص در محل نمایشگاه، آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات شهروندان آبادانی است.

زندی با اشاره به این نمایشگاه اظهار کرد: هم‌اکنون کالاهای مورد نیاز این نمایشگاه تأمین شده و در صورت استقبال شهروندان غرفه‌های دیگری به نمایشگاه اضافه می‌شود.

وی در پایان گفت: تمام کالاها با 10 تا 15 درصد تخفیف به فروش می‌رسد و نمایشگاه با همکاری اداره بازرگانی و مجمع امور صنفی برپا می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
بیدار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۲ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
علتشم واضحه! زمستون که هوا سرده، بهار هم که فصل گل و ریحان و تفریح و حال کردنه تابستونم که تو این گرما کی حال بازرسی داره دلت خوشه ها!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها