کد خبر: ۷۷۶۸
زمان انتشار: ۱۹:۰۹     ۰۴ دی ۱۳۸۹
مشرق: خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری های خبری، به زمزمه ها و گفته می شود هایی بر می خورند که مهمان کردن مخاطبان به این شنیده ها خالی از لطف نیست.
 
*شنیده ایم که عزت الله ضرغامی رئیس رسانه ملی اخیرا نامه ای را برای آیت الله وحید خراسانی درباره سریال "مختارنامه" نوشته و توضیحاتی درباره این سریال و حواشی پیرامون آن داده است. به گفته برخی منابع شاید دست اندرکاران این سریال در روزهای آینده دیداری با ایشان داشته باشند.

*در روزهای گذشته چند تن از نمایندگان فراکسیون اقلیت مجلس در گفتگو با سایت های ضد انقلاب از جمله جرس که توسط مهاجرانی و کدیور اداره می شود، اقدام به سیاه نمایی علیه طرح هدفمندی یارانه ها کرده اند.

*در روزهای اخیر نظرسنجی پیامکی در تعدادی از دانشگاه های تهران انجام شده است که در آن از دانشجویان خواسته شده به کدامیک از گزینه های قالیباف، مشایی، رضایی،عارف، سید حسن خمینی و علی لاریجانی برای ریاست جمهوری رای می دهید.

این نظرسنجی با شماره30001521 انجام شده و در میان دانشجویان مطرح است که توسط تیم مشایی صورت می گیرد.

*تعدادی ازاعضای کاروان آزادی غزه که در ضیافت برج میلاد حاضر شده بودند در اعتراض به نوشابه های کوکالا روی میز غذایشان، این مراسم را ترک کردند.

* گفته می شود در راستای اجرای برنامه پنجم توسعه مبنی بر کاهش وزارتخانه ها، وزارتخانه های رفاه و تعاون در وزارت کار و وزارت نیرو در نفت ادغام خواهد شد.

*برخی چهره های مطرح سیاسی که در ادبیات سیاسی این روزها به خواص بی بصیرت مشهور هستند، اقدام به تشکیل جلساتی در جهت سیاه نمایی اقدامات دولت دهم نموده اند که انعکاس برخی مباحث این جلسات به بیرون، بهت و حیرت وفاداران نظام اسلامی را برانگیخته است.

* سازمان منحله مجاهدین انقلاب همزمان با اجرای طرح هدفمندی یارانه ها، اقدام به فعال سازی "کمیته اقشار" خود نموده و چندین جلسه را در تهران و اصفهان با حضور نمایندگان استانی خود درباره هدفمند کردن یارانه ها برگزار کرده و مقرر شده بازخورد این طرح در سطح جامعه جمع آوری و به مرکز ارسال شود.

*اخیرا رمانی با عنوان" نامیرا" نوشته صادق کرمیار، توسط انتشارات نیستان منتشر شده که به زندگی عبدالله بن عمیر کلبی پرداخته است. از آنجا که داستان این کتاب مشابهت فراوانی به دوران فتنه پس از انتخابات دارد مورد استقبال خوب نخبگان و خوانندگان قرار گرفته است.

*گفته می شود سازمان بازرسی کل کشور پرونده واگذاری غیر قانونی ده ها هزار متر زمین به یکی از افراد مرتبط با چهره جنجالی و خبر ساز دولت را در جزیره کیش در دستور کار دارد . برخی آگاهان معتقدند این پرونده می تواند عنوان یکی از بزرگترین پرونده های مفاسد مالی چند سال اخیر را به خود اختصاص دهد.

*شنیده ایم که خانواده مدیر عامل یکی از مهمترین بانک های دولتی کشور در کانادا به سر می برند و این آقای مدیر عامل بصورت منظم و بویژه در ایام تعطیلات برای دیدن آنها به این کشور سفر می کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها