کد خبر: ۷۷۳۲۶
زمان انتشار: ۱۱:۴۴     ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
کیهان نوشت : «شوراي هماهنگي سبز و سايت هاي كلمه و جرس و ديگران چرا درباره سرانجام فراخوان الله اكبر شبانه مقارن با برگزاري اجلاس غيرمتعهدها در تهران هيچ توضيحي نمي دهند؟».
اين مطلب را شبكه بالاترين كه خود يكي از اعضاي شبكه رسانه اي عنكبوت در افتضاح حاشيه سازي براي اجلاس غيرمتعهدها بوده، منتشر كرد. اين شبكه ضدانقلابي مي نويسد: دعوت كنندگان در روزهاي منتهي به آغاز اجلاس، چندين بيانيه و نامه و فراخوان منتشر كردند اما اكنون كه روزها از پايان اجلاس گذشته، هيچ توضيحي از سوي آنها منتشر نمي شود. اين در حالي است كه فراخوان الله اكبر ساده ترين فراخوان بود و با كم محلي و بي توجهي مشابه فراخوان هاي قبلي روبرو شد.
بالاترين مي نويسد: تعجب در اين است كه چطور تشكلي كه خود را وارث و صاحب جنبش سبز و صدا و سخنگوي آنها مي داند با چنين بي محلي و سردي از جانب هواداران و طرفداران و فعالين خود مواجه مي گردد و چرا مردم اين دعوت ها را اجابت نمي كنند؟
بالاترين افزود: چرا اين تشكل كه خود را بسيار مطرح و پر آوازه و محبوب و شناخته شده مي داند و مدعي حرف اول در تشكل هاي خارج از ايران مي باشد، حتي جوابي از آقاي مرسي بابت التماسشان در مورد خبر گرفتن از موسوي دريافت نكردند؟ و چرا با فراخوان امضا و ارسال نامه به آقاي بان كي مون، هيچ مطلبي در مورد آقاي موسوي و وضعيت وي از رئيس سازمان ملل متحد بيان و گفته نشد و همانند گذشته تنها به كلي گوئي پرداخت. حتي جوابي به نامه و امضاكنندگان آن پس از پايان كنفرانس مطبوعاتي و رفتن خبرنگاران در گوشي و يواشكي هم به خبرنگار جرس يا كلمه در اين مورد نگفت و رفت؟
اين سايت ضد انقلابي يادآور شده است: پيامدهاي مهم همراه با توهم و غلو احمقانه يكي از نابينايان سبز را ببينيد؛ «فراخوان بزرگ جنبش سبز براي فرياد تكبير در شب هاي برگزاري اجلاس سران در تهران، فراخوان براي ارسال نامه به بان كي مون دبيركل سازمان ملل متحد كه مهمان مخصوص اين اجلاس بود و نهايتاً به موضع گيري وي در قبال نقض حقوق بشر در ايران و پيگيري وضعيت رهبران جنبش از حاكميت در تهران منجر شد و حملات گسترده سايبري به سايت كلمه از جمله پيامدهايي است كه بيداري دوباره جنبش بر جاي گذاشته است. پيامدهايي كه پس از حصر رهبران جنبش در دو سال اخير كمتر شاهد آن بوده ايم.» آدم مي ماند غش غش بخندد يا زار زار گريه كند؟!!
يادآور مي شود رسانه هاي زنجيره اي عضو شبكه عنكبوت به هنگام تبليغ سناريوهاي ديكته شده از سوي محافل ضد انقلاب و سرويس هاي جاسوسي بيگانه بسيار پرهياهو ظاهر مي شوند اما پس از سپري شدن موعد و رخ ندادن كمترين اتفاقي، سكوت مطلق پيشه مي كنند، انگار نه انگار كه چند روز يا چند هفته كري خواني مي كردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها