کد خبر: ۷۷۱۸۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۷     ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
کاپيتان پيشنهاد داد؛
ديروز يکي از روزنامه‌هاي ورزشي تيتر يک خود را به نارضايتي 8 پرسپوليسي در مورد مانوئل ژوزه سرمربي اين تيم اختصاص داده بود. اين‌ 8 پرسپوليسي معتقد بودند سرمربي پرتغالي قادر نيست پرسپوليس را به شکل مطلوبي هدايت کند.
روزنامه خراسان، بعد از انتشار اين خبر که به نظر موثق مي‌رسد مهدي مهدوي‌کيا کاپيتان پرسپوليس جلسه‌اي با محمد رويانيان مدير‌عامل باشگاه برگزار کرد که در اين جلسه کاپيتان سرخ‌ها به رويانيان پيشنهاد داد تنها مربي ايراني‌اي که مي‌تواند پرسپوليس را با اين بازيکنان جمع ‌و ‌جور کند محمد مايلي‌کهن است.
طي اين سال‌ها مايلي‌کهن يکي از گزينه‌هاي سرمربي‌گري پرسپوليس بوده، اما هرگز پيشنهادي را از مديران پرسپوليس دريافت نکرده است. او فصل گذشته در يک مقطع کوتاه به عنوان مديرفني پرسپوليس انتخاب شد اما بعد از اين‌که دريافت نظراتش مورد توجه حميد استيلي سرمربي وقت پرسپوليس نيست با ناراحتي از سمت خود کناره‌گيري کرد.
رابطه خوب مهدوي‌کيا و محمد مايلي‌کهن به زماني باز مي‌گردد که محمد مايلي‌کهن سرمربي وقت تيم ملي، مهدوي‌کياي جوان را براي نخستين بار به تيم ملي دعوت کرد تا بابت اين انتخاب مورد انتقاد قرار گيرد اما درخشش مهدوي‌کيا در مرحله مقدماتي جام جهاني فرانسه پاسخ منتقدان او را داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها