کد خبر: ۷۷۰۷۴
زمان انتشار: ۰۹:۰۹     ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
به گزارش 598 به نقل از فارس، علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در نشست انجمن‌های مستقل که در دانشگاه شریف برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره برنامه اصولگرایان تحول خواه برای انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: ما پیگیری گفتمان انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف را مدنظر داریم که البته حوزه فرهنگ و اقتصاد از ویژگی برتری برخوردار است.

نماینده مردم تهران در پاسخ به این سؤال که آیا اصولگرایان تحول‌خواه برای انتخمابات ریاست جمهوری نامزد معرفی می‌کند یا نه گفت:‌ حتما اینطور است و هیچ گروهی بی نامزد نیست اما ما در عین حال ورود مصداقی به انتخابات را صحیح نمی‌دانیم.

وی درباره ائتلاف با جبهه پایداری در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: بحث ما فراتر از اجزاء است و ما با تمام دوستانی که از جبهه انقلاب و منافع ملی حمایت می‌کنند پیوستگی داریم.

زاکانی تاکید کرد: ما در جمعیت رهپویان و ایثارگران در قبل و بعد از انتخابات هیچ یک از مجموعه‌های اصولگرایی را نفی نکردیم و در آینده هم علاقه‌ای به این کار نداریم چرا که ما بر اساس اصول و ارزش‌ها حرکت می‌کنیم.

دبیر جمعیت رهپویان درپاسخ به فارس و درباره مهمترین شاخص رئیس جمهور آینده گفت:‌ شاخص رئیس‌جمهور آینده ولایتمداری، داشتن اعتدال و کارآمدی لازم برای خدمت به آحاد مردم است.

وی ادامه داد: علاوه بر این موضوع رئیس‌جمهور آینده باید از جوهر انقلابی برخوردار باشد تا بتواند در رسیدن به اهداف انقلاب از همه ظرفیت اجتماعی بهره ببرد و بین توده‌های مردم و نخبگان پیوند ایجاد کند.

وی در پاسخ به این سؤال که شما چه توصیه‌هایی به دولت در سال آخر فعالیتش دارید، اظهار داشت: مهمترین توصیه ما تفاهم و کار است یعنی دولت باید بتواند در سال آخر خود در تفاهم با سایر قوا کاری جدی ارائه دهد البته در عین حال ما در مجلس اعتبار و تفاهم با دولت را در دستور کار خود قرار خواهیم داد.

زاکانی درباره کاندیداتوری خود در انتخابات نیز گفت: بنده فعلا در سمت نمایندگی در حال خدمت به مردم هستم.

زاکانی درباره وضعیت آینده سوریه نیز تصریح کرد: قطعا ملت سوریه پیروز خواهند شد و اراده آنها اکنون برخلاف القائات غلطی است که از سوی ترکیه، قطر و عربستان مطرح می‌شود.

نماینده مردم تهران یادآور شد: تجلی اراده مردم حمایت از دولت بشار اسد است و ما معتقدیم با انجام اصلاحات ضروری دولت سوریه بر مشکلات فائق خواهد آمد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها