کد خبر: ۷۶۶۳۸
زمان انتشار: ۱۱:۲۰     ۱۰ شهريور ۱۳۹۱
سرمربی باشگاه پرسپولیس 15 خرداد از آمادگی کامل این باشگاه برای نخستین بازی در لیگ دسته دوم کشور در 26 شهریور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش حجت‌الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران با حضور در ورزشگاه تختی محل تمرین باشگاه پرسپولیس 15 خرداد از تمرینات این باشگاه دیدن کرد.

در جریان این دیدار که با حضور مصطفی زاهدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین برگزار شد، عباس شهرابی ضمن تقدیر از حضور مسئولان شهرستان در تمرینات گفت: حضور شما عزیزان باعث دلگرمی بچه‌ها و کادر باشگاه می‌شود، روحانیت در هر جا حضور می‌یابند آرامش خاطر ایجاد می‌شود.

سرمربی باشگاه پرسپولیس 15 خرداد ارتقای جایگاه شهرستان ورامین را مهم‌ترین هدف بازیکنان باشگاه دانست و افزود: ما با یکدیگر هم پیمان شدیم تا برای ارتقا و سربلندی ورامین و نام 15 خرداد بازی کنیم.

وی در ادامه به‌وجود پر رنگ اعتقادات در باشگاه اشاره کرد و افزود: همه بچه‌های ما از خانواده‌های مومن و اعتقادی هستند، بدون وضو و قرائت دعای فرج هیچ‌گاه وارد مسابقه نمی‌شویم، در حد توان و امکان نیز بحث‌های فرهنگی و معنوی در شهرستان ایجاد کردیم.

شهرابی ادامه داد: سال نخست تشکیل این تیم، توانستیم قهرمان لیگ استان تهران شویم و به لیگ دسته دوم کشور وارد شویم، از مسابقات لیگ دسته دوم چهارم تیم وارد لیگ دسته یک می‌شوند و ما در سال اول حضور در لیگ دسته دوم هشتم و در سال گذشته هفتم شدیم.

این مسئول اظهار داشت: با توجه به بودجه اندک باشگاه که حدود 20 درصد باشگاه‌های دیگر است، کسب مقام‌های مذکور برای ما موفقیت فراوانی محسوب می‌شود، در حال حاضر تیم ما در مرحله بدنسازی است و چند بازی دوستانه به احتمال زیاد با خود تیم پرسپولیس و یا تیم منتخب جام جهانی 98 خواهیم داشت و برای بازی 26 شهریور با پرسپولیس گناوه آمادگی کامل خواهیم داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها