کد خبر: ۷۶۲۲۲
زمان انتشار: ۲۰:۲۲     ۰۷ شهريور ۱۳۹۱
جبهه داخلی رژیم صهیونیستی به منظور آمادگی برای مواجهه با جنگ فراگیر منطقه‌ای بزرگ‌ترین مانور خود را با مشارکت صدها سرباز از لشگر «کیدم» و گردان نجات آغاز کرد.
فارس، روزنامه صهیونیستی«یدیعوت آحارونوت» نوشت که جبهه داخلی اسرائیل خود را برای مواجهه با جنگ فراگیر منطقه‌ای آماده می‌کند و در این راستا تمریناتی را در خصوص تخلیه ساختمان‌های تخریب شده و نجات زخمی‌شدگان و بیرون آوردن اجساد از زیر آوار در سه نقطه در اثر اصابت موشک از جمله موشک‌های شیمیایی را انجام می‌دهد.
بر اساس این گزارش مانور جبهه داخلی در همین راستا از دیروز به طور گسترده و فشرده آغاز شده است و صدها سرباز از لشگر کیدم و گردان نجات در آن مشارکت دارند و در جریان این تمرینات ده‌ها آدمک به عنوان اشخاص زخمی شده در نقاط تخریب شده در سه منطقه قدس اشغالی، الرمله و نزدیکی نتانیا توزیع شد.این سناریو بر شلیک موشک‌های کلاسیک در سه نقطه مختلف در قلب رژیم صهیونیستی از سوی سوریه متمرکز است همچنین آموزش برای شلیک موشک‌های غیرکلاسیک «شیمیایی» در شهرک‌های «بات یام» و ورزشگاه فوتبال شهرک «حولون» و نیز مجاورت چهارراه «هکوممیت» را شامل می‌شود.
در همین راستا سرتیپ «گلعاد فرحی» یکی از افسران ناظر بر این آموزش‌ها گفت که نقش نیروهای ارتش تخلیه مناطقی است که مورد اصابت موشک‌های شیمیایی و موشک‌های دارای کلاهک گاز سمی قرار می‌گیرند.



وی درباره احتمال شلیک موشک به شهر قدس اشغالی نیز اظهار داشت که پیش‌بینی می‌شود دشمنان به قدس که حرم قدسی و مسجدالاقصی در آن واقع شده است، موشک شلیک نکنند اما با این حال دشمنان موشک‌های دقیقی در اختیار دارند که می‌توانند قدس غربی را هدف قرار دهند.
بر اساس این گزارش در این تمرینات همچنین ارسال پیامک به صدها سرباز ارتش ذخیره و نیروی نظامی برای حضور در سریع ترین زمان ممکن در نقاط تجمع سربازان به منظور آغاز ماموریت‌های محوله آزمایش شد.
سرتیپ فرحی گفت که در این تمرینات سیستم‌های ردیابی مواد شیمیایی و سیستم‌های دیگر برای پاکسازی اماکنی که مورد اصابت موشک‌های شیمیایی قرار می‌گیرند، مورد استفاده قرار گرفت و سناریو سقوط موشک به تل‌آویو و منطقه گوش دان در صورت حمله اسرائیل به ایران شبیه‌سازی شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها