کد خبر: ۷۶۲۲۱
زمان انتشار: ۲۰:۲۲     ۰۷ شهريور ۱۳۹۱
وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در راستای تقلای این رژیم برای برقراری ارتباط با «محمد مرسی» رئیس جمهور مصر این بار مرسی را به سفر به قدس اشغالی دعوت کرد.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، «آویگدور لیبرمن» از مرسی برای سفر به قدس اشغالی به منظور بهبود روابط با تل‌آویو و به عنوان میهمان رئیس رژیم صهیونیستی دعوت کرد.

لیبرمن طی اظهاراتی در یک کنفرانس حقوقی با اشاره به اظهارات مرسی در چند روز گذشته گفت: من بسیار خرسندم که شنیدم محمد مرسی رئیس جمهور مصر از پایبندی مصر به صلح با اسرائیل و توافقنامه کمپ‌دیوید و جنگ علیه تروریسم سخن می‌گوید.

وی افزود: این اخبار واقعا مهم است اما کسی که از صلح و ثبات سخن می‌گوید باید بداند که این امر با ابهام و پیش فرض‌ها امکانپذیر نیست، صلح باید نمود محسوس داشته باشد.

لیبرمن در اظهاراتی که از دفتر وی منتشر شد، تصریح کرد: ما امیدوار هستیم که ببینیم مرسی نمایندگان اسرائیلی را به حضور می‌پذیرد و با رسانه‌های اسرائیلی گفت‌وگو می‌کند همچنانکه امیدوار هستیم مرسی را به عنوان مهمان پرز و دولت اسرائیل در قدس ببینیم.

رژیم صهیونیستی از زمان قدرت یافتن جماعت اخوان‌المسلمون در مصر پس از انقلاب 25 ژانویه در این کشور نسبت به آینده توافق صلح بین دو طرف که در سال 1979 امضا شده است، احساس نگرانی شدید دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها