کد خبر: ۷۶۰۶
زمان انتشار: ۱۳:۰۷     ۲۹ آذر ۱۳۸۹
به گزارش گروه سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، با اعلام رسمی دو شب پیش آزاد سازی قیمت ها از سوی رئیس جمهور، خبرگزاری مهر فاز سیاه نمایی هدفمندسازی یارانه ها را کلید زد.

به نظر می رسد این خبرگزاری از روز گذشته به صورت رسمی انتشار اخبار و تصاویر متفاوت برای تهییج و تشویش افکار عمومی را کلید زده است.

این خبرگزاری با تهیه گزارش تصویری با عنوان تهران در روز اول هدفمند سازی و به تصویر کشیدن صف های طولانی عابر بانک ها و یا پمپ بنزین های خالی و یا پول های زیاد در دست مأموران جایگاه های سوخت اهداف خاصی را دنبال می کند.
 

در همین راستا و برای داغ نگه داشتن تنور این سوژه، در حالیکه هنوز هیچ اعلام رسمی مبنی بر قیمت نان از سوی دستگاه های دولتی اعلام نشده است، صبح امروز این خبرگزاری با انتشار خبری ویژه! به آنالیز قیمت نان بربری و لواش بر اساس نرخ اعلامی آرد پرداخته است.
 
 
 
همچنین این خبرگزاری روز گذشته با انتشار خبری به حوادث سال های گذشته در تهران بعد از اعلام سهمیه بندی بنزین پرداخته بود که در این خبر تصاویری از آتش کشیده شدن چند پمپ بنزین و صف های طولانی مردم برای گرفتن بنزین درج شده بود.
 

انتشار چنین اخباری از سوی خبرگزاری مهر در روزهای گذشته مورد استقبال گسترده شبکه های ضد انقلاب و رسانه های بیگانه همچون سایت بالاترین و ... قرار گرفته است.

یکی از سیاست های اصلی شبکه های خبری بیگانه القای جو روانی به منظور ایجاد آشوب و اغتشاش و بهره کشی سیاسی از این فضا است.
 
این خبرگزاری که به صورت یک جانبه تنها به انعکاس هزینه های اقلام و یا تاریخ صدور قبوض برق و گاز و ... می پردازد، اشاره ای به یارانه های پرداختی به حساب های مردم و یا دلایل لزوم اجرایی شدن طرح هدفمند سازی و عواقب اجرا نشدن آن ندارد.

کارشناسان معتقدند دستگاه قضایی کشور باید در خصوص بی اخلاقی برخی رسانه های خبری همچون کسانی که بنای اغتشاش آفرینی و ایجاد ناآرامی در کشور دارند، برخورد کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها