کد خبر: ۷۵۴۶
زمان انتشار: ۱۰:۵۸     ۲۸ آذر ۱۳۸۹
تکنیک ناشیانه ی ضدانقلاب در فضای رسانه ای:
چندی است که رسانه های ضد انقلاب با بزرگنمایی اخبار و تحلیل های وبلاگ های نوظهوری که میان وبلاگ نویسان ارزشی و انقلابی کاملا ناآشنا هستند و حداقل ملزومات و سابقه ی فعالیتی را نیز نداشته، با شانتاژ خبری مطالب این وبلاگ ها، سعی در نشان دادن عمومیت این تحلیل ها از سوی انقلابیون را دارند.

به دنبال تداوم ناکامی های رسانه های ضد انقلاب در یارگیری بین متدینین و مذهبیون، این رسانه ها در تحرکاتی جدید دست به تفرقه افکنی میان مراجع عظام و انقلاب اسلامی نموده اند.

به گزارش پایگاه 598، چندی است که رسانه های ضد انقلاب با بزرگنمایی اخبار و تحلیل های وبلاگ های نوظهوری که میان وبلاگ نویسان ارزشی و انقلابی کاملا ناآشنا هستند و حداقل ملزومات و سابقه ی فعالیتی را نیز نداشته، با شانتاژ خبری مطالب این وبلاگ ها، سعی در نشان دادن عمومیت این تحلیل ها از سوی انقلابیون را دارند.

این وبلاگ ها که نهایت عمر سایبریشان به دو ماه هم نمی رسد به نام حمایت از ولایت و انقلاب ، دست به اقداماتی در جهت خلاف منویات رهبری  می زنند.

آن چه که بیش از پیش جلب توجه می کند دفاع ناشیانه این افراد از انقلاب می باشد که هر بیننده با نگاه اول به عدم آگاهی نویسنده از نظرات رهبر معظم انقلاب پی برده و این وبلاگ ها با تایید تمامی تهمت های ضد انقلاب در مسیر خواست آنها حرکت می کنند و از همه بدتر با وجود تاکیدات فراوان مقام معظم رهبری سعی در تخریب چهره مراجع و اختلاف افکنی در بین آنان را دارند.

شایان ذکر است است که این وبلاگ ها هماهنگ با رسانه های بیگانه به گونه ای عمل می کنند که به عنوان منبع خبر و تحلیل ضد انقلاب قرار می گیرند که نمونه بارز آن را در پرداخت رسانه های بیگانه به نظر یکی از مراجع در مورد نشان دادن چهره حضرت عباس می توان دید.

حال باید پرسید که چطور می شود که مطالب وبلاگ هایی که در سرچ هم نمی توان آن ها را یافت، لینکشان سر از سایت هایی همچون بالاترین و رادیو فردا و سایت های برخی از رساله نویس های حامی فتنه در می آورد!!!

  

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها