کد خبر: ۷۵۲۱۶
زمان انتشار: ۱۴:۲۹     ۰۳ شهريور ۱۳۹۱
سرمربی جدید تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا در نخستین دیدار ال کلاسیکو که هدایت آبی اناری های بارسا را برعهده داشت با برتری توانست ژوزه مورنیو را با شاگردانش شکست دهد تا یک گام به نخستین جام قهرمانی خود به همراه تیم مورد علاقه اش نزدیک شود. 

به گزارش رجانیوز،در این دیدار که از ساعت یک بامداد امروز(جمعه) به وقت تهران برگزار شد دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در بازی دور رفت سوپرجام باشگاه های اسپانیا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان تیتو توانستند با برتری سه بر دو کهکشانی‌های مادرید را مغلوب کنند تا نخستین شکست مورینیو برابر سرمربی جدید کاتالان ها به ثبت در آید.

در این دیدار دو تیم در نیمه نخست ترجیح دادند یکیدگر را محک بزنند به همین دلیل نیمه نخست ال کلاسیکو گلی در برنداشت اما در نیمه مربیان ابتدا تیم فوتبال رئال مادرید به گل رسید ولی این گل دوام زیادی برای کهکشانی ها نداشت چون در کمتر از یک دقیقه بازیکنان بارسا گل رئال را جبران کردند.
 
در دقیقه 55 روی سانتر مسعود اوزیل، رونالدو با ضربه سر دروازه تیم بارسلونا را باز کرد تا شاگردان مورینیو در زمین بارسا از حریف پیش افتند اما هنوز یک دقیقه از شادی بازیکنان رئال نگذشته بود که بارسلونا توسط پدرو گونزالس در صحنه‌ای مشکوک به آفساید، گل تساوی را وارد دروازه کاسیاس کرد.
 
در دقیقه 70 راموس در محوطه جریمه روی اینیستا مرتکب خطای پنالتی شد و لیونل مسی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و توپ را درون دروازه قرار داد تا میزبان بازی یک بر صفر باخته را با پیروزی 2 بر یک عوض کند.در دقیقه 78 ژاوی هرناندز روی پاس اینیستا با کاسیاس تک به تک شد و سومین گل شاگردان ویلانووا را به ثمر رساند.
 
در دقیقه 86 ویکتور والدز که پس از خروج ژاوی از بازی بازوبند کاپیتانی بارسا را بر بازو بست، پس از دریافت پاس رو به عقب قصد دریبل زدن دی ماریای تازه وارد را داشت که موفق نبود و این بازیکن آرژانتینی روی اشتباه فاحش والدز دومین گل رئال مادرید را به ثمر رساند تا بازی رفت سوپرجام اسپانیا با نتیجه 3 بر 2 به سود بارسلونا خاتمه یابد.
 
کارلوس گومز داور این مسابقه به آلونسو، آربلوئا و آلبیول از رئال مادرید و ماسچرانو از بارسلونا اخطار داد.
 
این نخستین دیدار بارسلونا برابر رئال مادرید با مربیگری تیتو ویلانووا بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها