کد خبر: ۷۴۹۶۳
زمان انتشار: ۱۳:۰۶     ۰۱ شهريور ۱۳۹۱

 مسعود ده‌نمکی در گفتگو با «نسیم» اظهار داشت: پروژه‌هایی همانند 'زلال بی‌انتها' حاصل ذوق‌زدگی مدیریت‌های نامنسجم فرهنگی است.

-عدم یکپارچگی مدیریتی باعث سوء‌استفاده اشخاص فرصت‌طلب از روزنه‌های ایجاد شده، می‌شود/ برخی مسئولان در جذب حداکثری اشتباه می‌کنند.

 -این کارگردان همچنین در اشاره به مستند "زلال بی‌انتها" به تهیه‌کنندگی سحر ریحانی به «نسیم»، گفت:
 
- وقتی قرارداد واحد و منسجمی در سطح مدیریت فرهنگی نباشد، بروز این اتفاقات و در اختیار قراردادن برخی پروژه‌های فیلمسازی به افرادی بی‌سابقه آن هم با هزینه‌هایی بالا، اجتناب‌ناپذیر است.
 
- کما اینکه در موارد مشابه هم وقتی شخصی از سازمانی رانده می‌شود به سمت دیگر نهادهای حتی مخالف می‌رود و به جاهای دیگر پناه می‌برند.
 
- بروز چنین موارد اشتباهی از عدم یکپارچگی مدیریت فرهنگی، ناشی می‌شود و برخی هم در این میان سوء استفاده می‌کنند. وقتی این هماهنگی نباشد باعث می‌شود که برخی آدم های فرصت‌طلب بتوانند از این روزنه‌ها استفاده کنند. 
 
- در عین حال شاید در مورد هزینه‌های فیلم‌ها نتوان آمار دقیق داد اما به طور معمول ساخت فیلم‌های سینمایی بین 600 تا یک میلیارد تومان هزینه را دربرمی‌گیرد.
 
- متأسفانه برخی مسئولین در جذب حداکثری آراء اشتباه می‌کنند؛ همچنان که نیروهای مستعد و باسابقه را کنار می‌گذارند و ذوق‌زدگی‌شان نتایج غیرمعمولی را به بار می‌آورد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها