کد خبر: ۷۴۳۸۴
زمان انتشار: ۱۵:۱۷     ۲۸ مرداد ۱۳۹۱
بحرانی نداشتیم و تنها در 3 هفته نخست خوب نبودیم، من به تیم خودم ایمان داشتم زیرا با توجه به کاری که در تیم ایجاد شده، قطعا در بازی‌های آینده بهتر از این هم نتیجه خواهیم گرفت
veisi
OK

سایت گل-تیم فوتبال پیکان بالاخره با کسب دومین پیروزی متوالی خود برابر نفت تهران از چاله درآمد و کمی به ساحل امن نزدیک‌تر شد. شاگردان عب گواردیولا در شبی که او مشغول دوئل فنی با ابراهیم‌زاده بود ، توانستند به مربی خود کنند ، دوئل فنی را به سود خود پایان دهد و نشان دهد چهره‌ی جدید در فوتبال ایران است که به لطف سبک خود است که در ایران مشهور شده است. البته نباید از تاثیر مبعلی صرف نظر کنیم ، کسی که بازهم با ضربات آزاد دقیق و بی‌نقص خود گره کار را برای تیمش گشود.

جنگ سه امتیازی با تمام قوا


با توجه به اینکه دو تیم در بازی گذشته پیروز شده بودند، با تمام وجود برای کسب 3 امتیاز بازی می‌کردند، به همین دلیل مسابقه‌‎ای بسیار سخت و پرفشار را پشت سرگذاشتیم.

دو گل در نیمه‌ی اول ، گل نخوردن در نیمه‌ی دوم

بحرانی نداشتیم و تنها در 3 هفته نخست خوب نبودیم، من به تیم خودم ایمان داشتم زیرا با توجه به کاری که در تیم ایجاد شده، قطعا در بازی‌های آینده بهتر از این هم نتیجه خواهیم گرفت.

رشد لیگ در فصل جاری

مسابقه آسانی در لیگ نداریم و همه تیم‌ها برای برد به میدان می‌آیند. در لیگ امسال فوتبال روبه‌‍رشدی را شاهد هستیم و هیچ تیمی نمی‌تواند پیش از بازی خودش را برنده یا بازنده بداند.

پیکان شناور ویسی

برای موفقیت باید بیشتر تلاش کنیم. تیم من فوتبالی شناور و روی زمین را انجام می‌دهد و تیمی که هجومی بازی می‌کند یا با اختلاف 2-3 گل پیروز می‌شود و یا گل می‌خورد و می‌بازد.

در مورد داوری حرف نزدم ، خندیدم!

در مورد داوری صحبت نمی‌کنم اما شکوری بازیکن بزرگی است. او در موقع اخراج به من گفت آیا اخراجم درست بود؟ و من تنها خندیدم. البته باید بگذاریم داوران کارخودشان را انجام دهند و با اعتراض در عملکردشان تاثیر نگذاریم.

ضدفوتبال برای پیکان معنی ندارد

در طول نیمه دوم یکی از بازیکنانم مصدوم شد که تعویضش کردم. دیوسالار هم وقتی به زمین افتاد به او گفتم از جایش بلند شود. متاسفانه هر تیمی که می‌بازد، حریفش چنین حرف‌هایی را مطرح می‌کند که این مسئله درست نیست.

ضد فوتبال بازی کردن، در قاموس من نیست. من حتی به بازیکنان فصل پیش نفت که در پیکان هستند، گفتم اگر گل زدید خوشحالی نکنید، آنوقت به تیم خود دستور وقت کشی بدهم، واقعا بیان این مسائل تاسف آور است.

دیدار تیم‌های فوتبال نفت و پیکان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر که جمعه شب در ورزشگاه دستگری برگزار شد با برتری 2 بر یک تیم پیکان همراه بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها