کد خبر: ۷۴۰۵
زمان انتشار: ۱۵:۱۱     ۲۱ آذر ۱۳۸۹
استفاده ابزاری از هیئات مذهبی در کرمانشاه:
شب گذشته در مراسم یکی از هیئت های بزرگ مذهبی کرمانشاه که با حضور جمع کثیری از عزاداران حسینی و استاندار برگزار گردید، در حین برگزاری مراسم روضه خوانی، مداح این جلسه پس از ذکر مصیبت در رثای ابا عبدالله (ع) با بیان سخنانی به تضعیف چهره نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان و تمجید و جانبداری غیر اصولی از شخص استاندار پرداخت.

به دنبال بروز اختلافاتی میان مسئولین استان کرمانشاه و نارضایتی مردم انقلابی این استان از تحرکات و انتصابات آقای سید دادوش هاشمی  (استاندار)، این درگیری ابعاد تازه ای را به خود گرفته است.

بنا بر اخبار رسیده به پایگاه 598، شب گذشته در مراسم یکی از هیئت های بزرگ مذهبی کرمانشاه که با حضور جمع کثیری از عزاداران حسینی و استاندار در سالن تقوا برگزار گردید ، اتفاقات عجیب و تامل برانگیزی رخ داد.

در حین برگزاری مراسم روضه خوانی، مداح این جلسه پس از ذکر مصیبت در رثای ابا عبدالله (ع) با بیان سخنانی به تضعیف چهره نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان و تمجید و جانبداری غیر اصولی از شخص استاندار پرداخت.

این مداح سرشناس به بهانه حمایت از استاندار جدید کرمانشاه ، اقدام به تخریب چهره آیت الله شیخ مصطفی علما (نماینده ولی فقیه و امام جمعه) و دیگر نیروهای انقلابی استان کرد و با دعوت از استاندار برای حضور در جایگاه به ایراد سخنانی تملق آمیز در خصوص وی نمود.

که این موضوع باعث اعتراض جمعی از شرکت کنندگان در مراسم عزاداری سیدالشهداء گردید، تا آنجا که این مراسم از حالت طبیعی و روال مرسوم جلسات مصیبت اهل بیت(س) خارج گردید و با خروج شرکت کنندگان به پایان رسید.

همچنین چندی پیش جمعی از حامیان این استاندار با حضور در محافل عزاداری حزب الله کرمانشاه(حیدریه) موجب بروز درگیری های شدیدی در شهر گردیدند. که این اختلافات شدید با میانجیگری این عالم بزرگوار خاتمه یافت.

لازم به ذکر است که آیت الله جنتی نیز در خطبه نماز جمعه هفته گذشته تهران به انتقاد از تحرکات و فعالیت های این استاندار پرداخت و با بیان اینکه يك جوان را با كمترين تجربه‌ مديريتي ، به عنوان استاندار يك استان بزرگ مهم و داراي مسائل اقتصادي و اختلافي مي‌گذارند كه تجربه‌ مديريتي نيز ندارد. آيا اين درست است؟ آن وقت يك كسي اين كار را بكند بدون اين‌كه مسووليت داشته باشد و همه اين كارها را پس و پيش كند. مگر حساب و كتاب دركار نيست؟ آن وقت بايد حزب‌اللهي‌ها را كه تسليم نمي‌شوند، چه در ميان مسوولان و چه اطراف خود، درو كرده و طرد كند." واکنش نشان داد و تلویحاً نسبت به این موضوع از رئیس محترم جمهور انتقاد کرد.

خطیب جمعه تهران در ادامه سخنان خود عنوان کرد: ما سنگ حزب‌الله به سينه مي‌زنيم و هرچه داريم از حزب‌الله داريم و خود ما هم اگر افتخاري داشته باشيم اين است كه اسم ما را به عنوان حزب‌اللهي ثبت كند، اگر هر جا ببينيم حزب‌الله دارد تضعيف مي‌شود ما در مقابل آن مي‌ايستيم و تحمل نمي‌كنيم.

 

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۹ - ۲۲ آذر ۱۳۸۹
۰
۰
دادوش هاشمي در زمان خاتمي در ياسوج رييس سازمان مديريت بود خاتمي را خداي خود ميدانست معون عمراني ايشان اقي نرگس نزاد نيز دست پرورده عنصر افراطي دوم خرداددر گچسارا ن يعني بهرام تاجگرون بود يك شبه دوتاشون سوم خردادي و احمدي نزادي شدند .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۵ - ۲۳ آذر ۱۳۸۹
۰
۰
ای کاش اقای جنتی درباره استان گیلان و برکناری مدیران اصولگراو سپاهی مطلبی می گفت مهندس امینی را از اب و فاضلاب گیلان بخاطر مبارزه با فساد و رشوه برداشتن و صدای کسی در نیامد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۵ - ۱۰ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
بله متاسفانه در دولت مردمي احمدي نژاد هم بايد راه و رابطه هاي فاميلي امثال چي جي وش هاشمي بايد كارساز باشد و امثال او را توي جيب رييس جمهور محترم بگذارند ايشان پسر عمه يا پسر دايي پور محمدي قائم مقام بانك مركزي مي باشند سابقه ايشان را در دفتر مجلس معاونت برنامه ريزي و نحوه سفارش او توسط صفدر حسيني به تاجگردون و حسيني در سازمان مديريت را بررسي كنيد ايشان نوچه صفدر حسيني مي باشند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها